konijntje_4_4 Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Ik kwam net bij DD ze is HELEMAAL gek aan het worden.... ze is als een idioot rondjes aan rennen zo hard als kan. als je in de buurt komt gaat ze knorren en bijten en NOG harde rennen..... wie weet wat je kan doen?????
AnneliesVonk Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Misschien is ze ergens van geschrokken? Probeer in ieder geval rustig tegen haar te praten...
konijntje_4_4 Geplaatst: 31 juli 2009 Auteur Geplaatst: 31 juli 2009 heb ik geprobeert meestal al ze bang is is dat even nu doet ze het al een half uur?!
AnneliesVonk Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 hmm dan zou ik het ook niet weten... wat raar! heeft ze zich verder normaal gedragen vandaag? Goed eten en drinken, poepen en plassen etc?
konijntje_4_4 Geplaatst: 31 juli 2009 Auteur Geplaatst: 31 juli 2009 hmm dan zou ik het ook niet weten... wat raar! heeft ze zich verder normaal gedragen vandaag? Goed eten en drinken, poepen en plassen etc? ja vanmorgen wel enzo... en nu echt niet normaal... Nijntje de buurman (zit in een andere ren en zit DD alleen maar met zijn hoofd te volgen.) doet gewoon normaal
AnneliesVonk Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 even afwachten?? ik weet het ook niet sorry... hoe oud is je konijn DD? misschien dat het ook wat pubertijdsperikelen kunnen zijn, maar dat slaat dan wel erg abrupt toe haha!
konijntje_4_4 Geplaatst: 31 juli 2009 Auteur Geplaatst: 31 juli 2009 bijna 2...... dus dat denk ik niet haha..... maareh ik maak me echt wel zorgen...... o wat moet ik doen....
konijntje_4_4 Geplaatst: 31 juli 2009 Auteur Geplaatst: 31 juli 2009 ja ze reageerd als een idioot die denkt dat ik een vos ben..... even sirieus nee ze reageerd niet meer
patriciapatty Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 kun je dr vastpakken en rustig houden met een handdoek er omheen? kijken of ze misschien ergens pijn heeft? reageert ze op wat lekkers... witlof of iets?
miesje890 Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Ik zou gaan zitten op de grond, en wachten tot ze bij je komt, en als dat niet lukt, of na jou zinnen te lang duurt, zou ik haar inderdaad pakken met een handdoek erom heen...
konijntje_4_4 Geplaatst: 31 juli 2009 Auteur Geplaatst: 31 juli 2009 je krijgt haar niet te pakken ze reageerd ook niet op witlof, loof, brood ofzo
patriciapatty Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 tja.. als je dr niet te pakken kan krijgen. moet je dr laten uitrazen..als jeje druk op dr maakt moet je dr pakken! waar rent ze rondjes in? is het in een ren probeer een zware handdoek of deken erover heen te gooien en dr dan te pakken
Sherrifke Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Is ze nu nog steeds rond aan het rennen? Wat is de aanleiding? Probeer anders eens uit de ruimte te gaan waar je konijn aan het rennen is, misschien dat ze dan rustig wordt. Opjagen heeft nu ook geen zin. Probeer het stress leven zo laag mogelijk te houden. Mogelijk is ze ergens van geschrokken en probeert ze een plek te vinden om te schuilen..
miesje890 Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 blijf zelf iig rustig! ze voelt als jij ook druk wordt. Doe vooral rustig, ga niet achter haar aan rennen, maak geen harde geluiden. Hierdoor wordt ze alleen maar drukker!
Nijntje_Hummer&Gizmo Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Zou ze misschien gestoken kunnen zijn door een wesp ofzo (of zeg ik nu hele rare dingen...) Onze kat reageert ook altijd heel hyper als ie weer eens gestoken wordt. Vooral zelf rustig blijven, al is dat natuurlijk heel moeilijk, praat rustig tegen haar en ga er misschien even naast zitten..
Jsmn Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Ik ben ook benieuwd, omdat ze zij: even sirieus nee ze reageerd niet meer.Hoop niet dat ze bedoelde dat haar konijn niet meer reageerde :(
Katrien Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Volgens mij bedoelde ze dat haar konijntje niet reageert op alles wat ze doet, maar dat het enkel gefocust is op toertjes lopen. Maar ik ben ook benieuwd of ze nu terug rustig is (het konijn bedoel ik dan e).
Jsmn Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Oh sorry, mijn fout Ik hoop in ieder geval dat het goed is afgelopen.
Claire Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 idd, ik vind het wel raar, maar hoe is het nu met haar ?
konijntje_4_4 Geplaatst: 31 juli 2009 Auteur Geplaatst: 31 juli 2009 ze reageerd EINDELIJK een beetje op mij pffffffff.... ik ga haar straks proberen op te pakken en haar weer te laten drinken..... kijken hoe het vanavond is en morgenochtend als er nog iets gebeurd horen jullie het wel... Wel wil ik zeggen BEDANKT ALLEMAAL ECHT HEEL ERG BEDANKT.... ik heb alle tips afgewerkt.... echt waar..... echt bedankt
Jsmn Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Poeh gelukkig dat het goed gaat! Ik word soms nog zenuwachtiger dan het baasje zelf als ik niet krijg te horen heo het is afgelopen haha . Hoop dat het goed blijft gaan! Ben toch wel benieuwd wat het is geweest. Misschien is er een kat o.i.d in de buurt gekomen, of gewoon ergens anders van geschrokken, ik vind het wel apart!
Aanbevolen berichten