AnneliesVonk Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2009 Hij is fit genoeg denk ik. Hij eet nog niet helemaal zoals voor de castratie, maar hij keutelt goed. Ook knaagt hij veel aan z'n wc rol (waar nu niet veel meer van over is...) en aan z'n handdoekjes die elke keer als frommels door z'n hok liggen. Ik ga hem straks gewoon eventjes in de ren zetten. Uurtje ofzo, niet te lang, maar dat ie wel even z'n ding kan doen
tante10 Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Wij hebben Rambo de volgende dag ook weer uit zijn kooi gelaten.Lekker laten lopen op een kleed en ervoor gezorgd dat hij makkelijk zijn kooi in en uit kon.Is allemaal prima gegaan.
AnneliesVonk Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2009 Joris heeft vanmiddag ook even in de ren gelopen. Hij kon z'n hok niet in, want het is een buitenhok en die staat in de bijkeuken. Maar hij heeft even een uurtje een doos gesloopt en wat gerend hij vond het prima en hij begint z'n oude eetpatroon weer op te pakken muahaa... bunkeren
AnneliesVonk Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2009 Het lijkt alsof ik een heel ander konijn mee terug heb gekregen van de dierenarts! Deze is veel luier haha... hij ligt regelmatig heel lui op z'n zij met z'n wollige buikje en lekker te slapen Dat deed hij voor de castratie niet zovaak... Nou, ik houd deze maar, want het bevalt me wel. Als ik hem aai dan gaat ie er uitgestrekt bij liggen en gisteren viel hij zelfs in slaap onder het aaien :mdr:
max Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 ah goss... lief he? Mijn max is ook nog liever geworden na de castratie... en zelfs nu hij een vriendinnetje heeft is ie nog erg geinterseerd in knuffels van mij...zo lief!
AnneliesVonk Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik hoop dat die van mij dat ook houdt als hij straks een meisje heeft. Maar goed... hij mag ook verliefd op haar worden hoor, ik heb m'n eigen mannetje Maar kan dat na een paar dagen al door het verlies van hormoonproductie komen?
AnneliesVonk Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik houd het maar even in hetzelfde topic...Vanmorgen heb ik even naar z'n balletjes gekeken. Hij vond het niet echt leuk, dus geen goed zicht gehad, maar wat ik wel zag is dat er nog hechtdraadjes inzitten (paars). De DA zei dat ze ze meestal zelf wel eruit knagen maar had hij dat al niet moeten doen dan? Hij is maandag gecastreerd...
Aanbevolen berichten