Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ik heb een hele lieve franse hangoor van nu zo'n 12 weken het is echt een geweldig beest en enorm lief, hij loopt ook de hele dag los door het huis enzo:$ maar nu mijn vraag, ik weet dat konijnen hun eigen blindedarmkeutels eten maar ik zie de laatste dagen vaak dat mijn konijn zijn gewone keutels ook nog opeet komt hij iets te kort qua voeding?? hij krijgt (nu omdat hij nog in de groei is onbeperkt korrels, dat moest totdat hij volwassen was) onbeperkt hooi en natuurlijk water hij mag ook elke dag loslopen in de tuin en dan eet hij wat onkruidjes en grasjes hier en daar en vaak ook wat paardebloembladeren

Geplaatst:

heb ik gijs inderdaad ook wel eens zien doen. maar alleen alsie op een plek gepoept haar waarvan hij weet dat het niet mag :P nog nooit in zn hokje. ben ook wel benieuwd naar het antwoorvan anderen

Geplaatst:

ja het valt me nu gewon heel erg op omdat hij dit tot een paar dagen geleden niet deed... honger lijd hij in elk geval niet dus daar ligt het niet aan haha, mijn konijn is sowieso nog niet helemaal zindelijk dus moet elke dag nog vaak met stoffer en blik in de weer dus het kan er bij mij in ieder geval niet aan liggen dat hij het weghaalt van plaatsen waar het niet mag

Geplaatst:

als het toch zo vaak voor komt (nou ja, 3 keer dan:P) dan zal het wel niet heel vreemd zijn. het is bij mij al een hele tijd terug dat ik het gezien heb dattie het deed.

maar ja, gijs heeft nu ff geen keutels om op te eten :(

Geplaatst:

bij mij dus net zo!!! haha. alsie in de kamer onder de stoel had gepoept. ( hij heeft 2 plekken. voor de kast en onder de stoel. die zijn favoriet voor het stiekum poepen:P) voor de kast heb ik nog niet gezien maar dat ik ook buiten het zicht ( in de bijkeuken)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .