Romy16 Geplaatst: 29 juli 2009 Geplaatst: 29 juli 2009 Hallo allemaal, Knuffel een van de twee konijnen heeft iets aan zijn linker oog, hij knijpt hem steeds een beetje dicht, en het is er om heen ook een beetje nattig, het lijkt net of de haartjes weg zijn. Hij heeft zoiets welleens eerder gehad, en heeft daar tocn een zalfje en een medicijntje voor gekregen. Moe tik nu weer naar de dokter gaan? Of kan ik er zelf iets aan doen, of moet het maar gewoon overgaan.Ik ga maandag op vakantie en dan zijn ze bij een vriendin van me...
Kiwi Geplaatst: 29 juli 2009 Geplaatst: 29 juli 2009 Ik zou voor de zekerheid toch maar even naar de dierenarts gaan. Als het niks is hoef je niet ongerust op vakantie te gaan, en als het wel wat is is het voor je vriendin ook fijn dat ze niet met een ziek konijn opgescheept wordt.
Romy16 Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Geplaatst: 29 juli 2009 Nee inderdaad, maar heeft iemand een idee wat het kan zijn?
max Geplaatst: 29 juli 2009 Geplaatst: 29 juli 2009 kan van alles zijn natuurlijk... een vuiltje, een ontsteking moeilijk te zeggen.. gewoon even naar de da, die kan er meer over zeggen!
Aanbevolen berichten