Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo allemaal,

ik pas op het konijn van de buren omdat ze op vakantie zijn, maar het konijn heeft traanoogjes, een beetje slijm bij de oogjes en een snotneusje.:frown:

weet iemand misschien wat het is, want ik wil niet dat als ze terugkomen, hun konijn onder de grond begraven ligt!!!

groetjes,

Geplaatst:

Sinds wanneer zorg je voor hem? Sinds vandaag/gisteren? Dan had hij dit dus (misschien) al toen de eigenaren nog thuis waren? Vreemd dat ze zelf niet even heen zijn geweest..

Het is héél belangrijk dat een konijn goed eet en keutelt. Stopt het met één van beide of allebei, moet je zo snel mogelijk naar de dierenarts. Het gaat echt heel snel als ze niet meer eten.. Doe je dan helemaal niks, is de kans groot dat het konijn 48 uur later niet meer leeft.

Geplaatst:

Ik weet niet wat er afgesproken is over naar de dierenarts gaan en of ze een adres voor je achter hebben gelaten, maar op deze lijst staan konijnkundige dierenarts, misschien is er wel eentje in de buurt? Dan zou ik daar heen gaan..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .