nathalie b Geplaatst: 28 juli 2009 Geplaatst: 28 juli 2009 is klappertanden hetzelfde als tandenknarsen?Ollie doet nu regelmatig zijn kopje omhoog en gaat zoals het klinkt klappertanden.Hij heeft metacam gehad vanmorgen.
zwarte panter Geplaatst: 28 juli 2009 Geplaatst: 28 juli 2009 Klappertanden... is het luider dan knarsetanden maar lijkt het er wel op? Hoe gedraagt hij zich voor de rest?
nathalie b Geplaatst: 28 juli 2009 Auteur Geplaatst: 28 juli 2009 tandenknarsen klinkt harder volgens mij.doet zijn mondje beetje open en bij het dicht doen doet hij klappertanden(bibberen van de onderkaak zeg maar).Verder slaapt hij momenteel veel.
zwarte panter Geplaatst: 28 juli 2009 Geplaatst: 28 juli 2009 Hmmm... ik ken het geluid niet helemaal... Mss voor de zekerheid toch even de DA bellen en overleggen... mss heeft hij iets meer pijnstilling nodig.
nathalie b Geplaatst: 28 juli 2009 Auteur Geplaatst: 28 juli 2009 Heb gebeld en kunnen het geluid ook niet echt thuisbrengen;kan ook van de behandeling van gisteren zijn(flinke haak op bovenkies die de wang al aan het irriteren was) of nawerking van de narcose.Als hij het donderdag nog doet gaan we even op controle.Ik merk wel dat ik een bijzonder konijn heb zeg! Bedankt nog voor de snelle reaktie!
wupsie Geplaatst: 28 juli 2009 Geplaatst: 28 juli 2009 ik weet dat het bij cavia's betekend dat ze goed boos/ chagrijnig zijn. ( hebben momenteel een koppeltje cavia's in de winkel die dan doen als je ze op wil pakken, compleet met schoppen met de achterpoten en vingers proeven. )heb het bij konijnen ook nog nooit gehoord
nathalie b Geplaatst: 28 juli 2009 Auteur Geplaatst: 28 juli 2009 ik weet dat het bij cavia's betekend dat ze goed boos/ chagrijnig zijn. ( hebben momenteel een koppeltje cavia's in de winkel die dan doen als je ze op wil pakken, compleet met schoppen met de achterpoten en vingers proeven. )heb het bij konijnen ook nog nooit gehoord Ik had het ook nog nooit gehoord maar denk dat caviaans en konijns wel kompleet andere talen zijn!:yes:
wupsie Geplaatst: 28 juli 2009 Geplaatst: 28 juli 2009 ik heb echt gen idee maar moest er aan denken toen ik het las
Kleine Gijsje Geplaatst: 29 juli 2009 Geplaatst: 29 juli 2009 Mijn konijntje klappertanden vorige week ook. Dit was bij de dierenarts. De dierenarts vond het maar raar. Ik vroeg aan haar waarom hij dat deed. Zij wist het ook niet. Later heeft hij het ook nog een keertje thuis gedaan. Ik denk zelf dat het misschien een uiting van pijn of angst is.Ik ben benieuwd wat jou dierenarts zegt.
CindyJ Geplaatst: 29 juli 2009 Geplaatst: 29 juli 2009 Mijn konijntje klappertanden vorige week ook. Dit was bij de dierenarts. De dierenarts vond het maar raar. Ik vroeg aan haar waarom hij dat deed. Zij wist het ook niet. Later heeft hij het ook nog een keertje thuis gedaan. Ik denk zelf dat het misschien een uiting van pijn of angst is.Ik ben benieuwd wat jou dierenarts zegt. Knarsetanden is een uiting van pijn, mijn vorige konijn deed het altijd als ik het gat van haar oog moest spoelen, als ik klaar was stopte zijn ook, maar klappertanden weet ik niet
Missygirl9192 Geplaatst: 29 juli 2009 Geplaatst: 29 juli 2009 Als ik mijn konijn op schoot heb en 'm aan het aaien ben dan gaat ie ook met zijn tanden knarsen/klappen, maar dan betekent het in dit geval toch niet dat ie pijn heeft, of wel??
CindyJ Geplaatst: 29 juli 2009 Geplaatst: 29 juli 2009 Dat neem ik aan van niet, iemand die het weet zal waarschijnlijk het verschil tussen het knarsen van pijn en knarsen van genot horen, ik heb geen idee, ik wist het bij haar alleen zeker omdat dat niet anders kon
nathalie b Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Geplaatst: 29 juli 2009 Vandaag heb ik Ollie niet meer horen klappertanden dus denk dat dit inderdaad een nawerking is van de narcose.Verder had hij maandagavond en dinsdag overal jeuk en zat steeds te krabben maar dit heb ik sinds vandaag ook niet meer gezien.Verder doet hij het goed en eet alles weer;begint ook al weer ondeugend te worden en wil overal op springen dus moet hij wat meer in zijn hok zitten want ik denk dat dit niet zo goed voor de wond is.Kan ook tegen m zeggen dat hij niet moet springen maar dan kijkt hij me alleen maar aan want ik spreek blijkbaar zijn taal dus ook niet
Aanbevolen berichten