Aapje Geplaatst: 27 juli 2009 Geplaatst: 27 juli 2009 kom net thuis en zie dit...is dit plas of bloed?het plasje wat ik zag heb ik opgedept met met een keukenpapiertje... het lijkt mij te licht van kleur en te dun voor bloed.. Wat denken jullie :(
_Danielle Geplaatst: 27 juli 2009 Geplaatst: 27 juli 2009 Ik weet bijna zeker dat dat urine is.. Het is naar mijn idee veel te dun en waterig voor bloed.
elvira88 Geplaatst: 27 juli 2009 Geplaatst: 27 juli 2009 ja ik denk ook urine, bij mij hebben ze ook wel eens een rare kleur urine
Sascha Geplaatst: 27 juli 2009 Geplaatst: 27 juli 2009 Urine ja. Die van mijn nijnen zien er ook zo uit.
Britt Geplaatst: 27 juli 2009 Geplaatst: 27 juli 2009 krijgen je konijnen wortel?dan kan het kleurstof zijn van de wortel, heeft onze Dribbel ook gehad ( wij dachten ook dat het bloed maar het was heel donker rood )maar als je het niet vertrouwt, moet je naar een da gaan die kunnen het voor je onderzoeken
Aapje Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Geplaatst: 27 juli 2009 hij krijgt bijna geen wortel, heeft ie de laatste dagen niet gehad!Hmm word dan bijna vaste klant bij de dierenarts..hij heeft afgelopen week al weer 100 euro gekost:love: Denk dat het nu idd gewoon plas is, is te dun voor bloed idd. Mocht ik toch weer gaan twijfelen, dan ga ik maar weer naar de dierenarts:$
Kiwi Geplaatst: 27 juli 2009 Geplaatst: 27 juli 2009 Ook als ze geen wortel krijgen kan de urine van een konijn roodachtig of oranje zijn hoor. Zolang het er niet heel erg uitziet als bloed (en dat doet het niet, de kleur lijkt absoluut niet op die van bloed), hoef je je geen zorgen te maken.
Aapje Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Geplaatst: 27 juli 2009 thanks, als jij het zegt! maak me geen zorgen dan!
Nero & Indy Geplaatst: 27 juli 2009 Geplaatst: 27 juli 2009 Roos had gisteren precies hetzelfde. Ze had los in de tuin gelopen en in haar favoriete hoek gezeten. Hier lag ook een rode plas. Ik schrok me een ongeluk :eek:. Ben toen gelijk op BB aan het zoeken gegaan en kwam daar idd tegen dat het gewoon urine is :biggrin:.
Aanbevolen berichten