Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ollie zijn "foetsiebal" is gevonden en verwijderd!Het was even zoeken maar wel gevonden.Hij heeft een sneetje van zo'n 4 cm en is binnenwaards gehecht.

Zijn gebit is wederom nagekeken en bleek op 1 kies een enorme haak te hebben en weer een wondje in zijn wang.Over 8-10 weken moet hij terug voor gebitscontrole.Hoe heeft die andere DA dit over het hoofd kunnen zien? 14 dagen geleden was zijn gebit nog perfect volgens hun.

Ik heb nu echt twijfels,denk dat ik toch een andere DA ga zoeken.

Utrecht adviseerde Visdonk in Roosendaal;denk dat ik daar maar eens ga informeren.

Ollie heeft net wel groente gegeten maar nog geen SS.Als hij vanavond niet gegeten heeft moet hij dwangvoer maar moet dit ook als hij groente heeft gegeten?

Vanmorgen heeft hij nog wel goed gegeten.

Geplaatst:

Nee hoor, als hij maar iets binnenkrijgt, wat precies maakt dan niet zoveel uit. Meestal is biks het laatste wat ze weer gaan eten na een operatie. Gewoon lekkere groenten en hooi blijven geven, dan komt die biks vanzelf wel weer.

Fijn dat het gelukt is! :D

Geplaatst:

Jeej! Het is gelukt! Superfijn!

Wel weer verbazingwekkend dat er iets is geconstateerd wat dus over het hoofd is gezien. Zo zie je maar....het verschil tussen een da en een konijnkundige da

Geplaatst:

wat goed dat deze da het haakje gezien heeft! toch sneu als ie daar weken mee rond zou lopen omdat een andere da dat over het hoofd ziet he?... inderdaad maar eens op zoek naar een betere?... sterkte met de zieke en fijn dat ie al weer wat eet!

Geplaatst:
Nee hoor, als hij maar iets binnenkrijgt, wat precies maakt dan niet zoveel uit. Meestal is biks het laatste wat ze weer gaan eten na een operatie. Gewoon lekkere groenten en hooi blijven geven, dan komt die biks vanzelf wel weer.

Fijn dat het gelukt is! :D

Hij eet haast geen hooi en als hij het wel pakt trekt hij het met zijn voorpootjes weer uit zijn bekje met een gezicht alsof hij vergif eet!

Denk jij dat hij als het morgen goed weer is even buiten een rondje mag of moet hij absoluut binnen blijven (tuin is volledig bestraat) ?

Geplaatst:

Ollie is de nacht goed doorgekomen en eet bijna weer alles (ss met mindere maat).Hij heeft echt geslapen vannacht;ben een paar keer gaan kijken en was echt in konijnendromenland!Het is natuurlijk ook best een ingreep geweest.

Nu ligt hij lekker buiten zijn hok op een laken lekker te niksen heerlijk !

Ik denk ook dat het verstandig is m nog even binnen te houden;ook daar het hem buiten ook niet echt interesseert,hij vindt het veel te gezellig binnen!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .