wupsie Geplaatst: 4 augustus 2009 Geplaatst: 4 augustus 2009 heel veel succes. ik vertrouw er op dat je de juiste keuze hebt gemaakt vor lotje
BunnyFriend Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik heb net heel je topic zitten lezen..wat een liefde en zorg lees ik daar in terug. Wat erg dat je je meisje hebt moeten laten inslapen..het is een verschrikkelijk gevoel om zo'n beslissing te moeten nemen voor je huisdier, maar ik denk dat je het juiste hebt beslist.Heel veel sterkte!
boukje Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik heb net het hele verhaal gelezen en zit nu dus lekker een potje te huilen, om jou en je konijn, maar ook voor onze eigen Bobbie die ik afgelopen vrijdag heb moeten laten in slapen. Meid, ik wil je heel veel sterkte wensen, en je hebt er echt alles voor gedaan, maar als het beestje niet meer kan, moet jij inderdaad zo'n moeilijke beslissing voor haar nemen.
busylizzzy Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Wat naar zeg, maar wat sterk van je dat je hebt kunnen kiezen voor je nijn.
tante10 Geplaatst: 5 augustus 2009 Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik kan alleen maar zeggen...heel veel sterkte.En straks is Lotje elke eerste maandag van de maand een beetje extra bij je, als de sirenes gaan.
Mrr. Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 Sterkte met het verlies van jullie lieve lotje!Voor haar is het beter zo...Je hebt alles gedaan wat je kon doen, ze zou jullie zeker dankbaar zijn!!
Aanbevolen berichten