Marietje83 Geplaatst: 26 juli 2009 Geplaatst: 26 juli 2009 Tja..ik vraag nu alles maar hier...onder de zoekfunctie kon ik geen antwoord vinden... Ik voel weleens aan de oren van mijn konijnen. En nu heeft 1 best hete oren...het kuiltje in haar nek is gewoon warm. Moet ik er iets aan doen? Overdag een bevroren fles water neerleggen? Het is nu niet eens heel erg warm geweest hier..
jasmijn86 Geplaatst: 26 juli 2009 Geplaatst: 26 juli 2009 Warme oren is niet erg, hoor.Zolang het maar geen kachel wordt En dat het nekje warm is, is alleen maar goed. Dat hoort zo
Marietje83 Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Geplaatst: 26 juli 2009 Haha, ja ik snap dat het nekje warm moet zijn. Ik dacht dat je daar de temperatuur aan kon controleren?Warme/best heel warme oren had ik nog niet eerder meegemaakt...
jasmijn86 Geplaatst: 26 juli 2009 Geplaatst: 26 juli 2009 Heb net een van mijn nijnen geaaid en die had ook wel warm oren.In de winter kunnen ze ook wel koud zijn. Niks verontrustends
Stéphanie87 Geplaatst: 27 juli 2009 Geplaatst: 27 juli 2009 Door de oren kunnen konijnen warmte kwijtraken. In de zomer kunnen ze best heel warm zijn. Je kan soms ook de adres zien lopen. Die zijn dan ook duidelijker zichtbaar. In dwe winter kunnen de oren van je konijn ijskoud zijn. Dit is heel normaal.
Aanbevolen berichten