Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn konijntje van 7 jaar ademt heel snel, je ziet zijn lijfje heel hard op en neer gaan. Hij piept ook af en toe een beetje en toen hij net eten kreeg hoorde je ook goed een zware ademhaling.

Over een half uurtje ga ik naar de dierenarts. Ik weet echt niet wat hij zou kunnen hebben, hij eet goed en is erg actief. Hij drinkt alleen wat minder maar nu geef ik hem extra veel groenten.

Weten jullie waar de snelle ademhaling op kan wijzen? Dan kan ik dat natuurlijk aankaarten bij de dierenarts:)

Geplaatst:

Nou de dierenarts heeft hem helemaal goed gecheckt:) Hij kon voelen dat zijn buikje weer erg vol was (heeft hij al eerder gehad) dus ik ga weer aan de slag met laxeermiddel, ciseral en metacam. Zijn longen en hartje klonken goed, tandjes waren ook goed. Over een weekje ga ik weer terug om hem te laten controleren. Het snelle ademen zou door de pijn in zijn buik komen..Ben weer opgelucht maar vind het wel vreemd dat hij zo goed eet als zijn darmen volzitten..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .