Ga naar inhoud

Slijmerig oog, smakken, niezen en stinkende oren


Eve-girl

Aanbevolen berichten

Om nog even hier op terug te komen :Baytrill opgelost in 1 liter water...Geen idee of dat goed is.......

Zo word het aan kippen gegeven maar konijnen dus niet!

Die krijgen het in de mond onverdund.

Anders werkt het niet effectief genoeg daar een konijn ook geen liter op een dag drinkt.Dit staat puur op het flesje batryl dus geeft mij het teken dat je arts weinig verstand heeft van konijnen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn terug!

Wat een drama.... er stak een flink stuk kies in de wang, wat zo'n beetje alle problemen op z'n geweten had. Het moest ter plekke worden verwijdert onder narcose dus de 2nd opinion werd gelijk van veel groter formaat.

In iedergeval weer antibiotica, en nu ook pijnstillers. 1 haak en jammergenoeg 1 gebroken voortand minder, maar daar gaat het beessie niet over klagen, lijkt me zo. Ik in ieder geval niet! *knuffelt haar mannetje*

Bij aankomst hier thuis lag de heer alweer op z'n gebruikelijke stekkie voordat ik alles zelfs maar had opgeruimd, en rende vlot naar een andere plek. Er staat een grote bak eten klaar, mocht hij zin hebben om eten te proberen.... Hij is er niet minder actief om!

Ik vind het wel heel erg jammer dat de haak niet is opgemerkt die keren dat ik bij de andere DA ben geweest. Het had een hoop tijd, pijn en geld gescheelt... maar de kliniek in Eindhoven Stratum was zeer professioneel!

Ik moet voor 14 augustus terugkomen, met name ook om een abces bij het oor weg te laten halen, maar daar ging de heling van de mond even voor. Alles in de juiste volgorde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat geweldig dat je nu een da hebt gevonden die wel verstand van konijnen heeft :party: En wat een ongelofelijke prutser is die ander zeg!!! :grrrrrr: Naast alle tijd en geld dat het je tot nu toe gekost heeft, heeft hij ook nog eens je konijn lange tijd onnodig veel pijn laten lijden :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .