zwarte panter Geplaatst: 3 september 2009 Auteur Geplaatst: 3 september 2009 2 tot 3 keer per dag. Ik hoop dat het daar evengoed helpt als het hier heeft gedaan.Succes!
MichelleloveElmo Geplaatst: 3 september 2009 Geplaatst: 3 september 2009 Ik hoop ook dat het werkt net als bij jou. Pff dat wordt dus 2 a 3 keer per dag vechten. Zit nu al onder de schammen:(
MichelleloveElmo Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 Hoelang duurde het voor je resultaat zag?? Ik merkt nog niet echt iets...niet erger maar ook niet beter Mijn handen en armen vinden het niet zo leuk
zwarte panter Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Geplaatst: 12 september 2009 Na ongeveer 2 weken zag ik toch al een duidelijke verbetering. Je moet wel niet verwachten dat het haar snel teruggroeit... de plekjes zouden wel duidelijk minder rood moeten worden.
Mireille Geplaatst: 14 september 2009 Geplaatst: 14 september 2009 Even een aanvulling op dit topic.Sore hocks komen vaak door dunne of korte beharing op de hakken.Rassen met kort haar zoals rexen zijn hier dus erg gevoelig voor.Een taak aan de fokker om hier goed op te letten, want dit is tevens een erfelijk iets, dus goede beharing op de hakken is een selectiepunt in de fok.Daarnaast zijn grote zware rassen er ook zeer gevoelig voor omdat er een hoop gewicht op de pootjes rust.Een verkeerde ondergrond daarbij en het is bingo
bunny ranch chanty Geplaatst: 13 oktober 2009 Geplaatst: 13 oktober 2009 Ook duidelijke symtomen zijn het weven van een konijn op de pootjes.....Dan proberen ze het gewicht op de pootjes te onlasten door de Pijn!!!Het gevaar wat hier bij ook op de loer ligt als er telaat word behandeld.Dat een konijn via de open wond een infectie naar binnen krijgt.Met vaak fatale gevolgen.Ook konijnen is een natte ren zijn hier extra gevoelig voor!!
Cin Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 Christof heeft ook sorehocks.De dierenarts heeft Intrasite gel,meegegeven.Wij moeten dit 1 keer per dag smeren,gedurende 1 week.Ik hoop dat het snel beter wordt,anders Paw-wax.Onder de ren doen wij elke dag een schoon hoeslaken op de tegels leggen.Hij zit altijd binnen.
ZaZa Geplaatst: 19 januari 2011 Geplaatst: 19 januari 2011 Zal er een slotje op doen..Er zijn recentere topics over Sore Hocks.
Aanbevolen berichten