Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja, dat mag ik ook hopen. Maar kan me nu niet meer schelen, ik bel nu naar de dierenarts, ik leg de situatie voor (nog geen contact met eigenaren.. Wil wel komen, maar moet ook werken) dan overleg ik wel met hem wat ik moet doen. Ze nemen niet op, wat moet ik dan nog zeg...

• Reacties 218
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

klotzakken zeg! ook geen afsprakken niet na komen! en die Lucas! dat is echt geen vriend zeg!! vakantie of niet, totaal geen aandacht voor zijn dieren en zogenamde vriendin!

ach als het moet vang ik zelf evert op hoor!

Geplaatst:

Vanavond hebben ze open spreekuur van half zeven tot acht uur, dan ga ik langs met Evertje.

Ik ben om kwart over zes vrij.. Wat zou ik het beste doen? Ik denk nu zometeen eerder weggaan, voor die andere dieren zorgen, boodschappen doen (thank God, ze hebben een koelkast daar op het werk..) en werken, dan snel naar huis (half zeven thuis) en met Evert weg.. (Wanneer moet ik eten dan zeg.. Ik haal wel patat..)

Geplaatst:

Ik word hier echt zat van. Dit KAN toch niet zo?!!!! Zo met je dieren omgaan.. En dan niet eens even bellen terwijl je dat afgesproken hebt? Zo ga je ook niet met mensen om! Serieus, ik zit hier gewoon te janken en ik weet niet eens of dat nu is omdat ik boos ben of wat dan ook.

Hij belt?!

Geplaatst:
Vanavond hebben ze open spreekuur van half zeven tot acht uur, dan ga ik langs met Evertje.

Ik ben om kwart over zes vrij.. Wat zou ik het beste doen? Ik denk nu zometeen eerder weggaan, voor die andere dieren zorgen, boodschappen doen (thank God, ze hebben een koelkast daar op het werk..) en werken, dan snel naar huis (half zeven thuis) en met Evert weg.. (Wanneer moet ik eten dan zeg.. Ik haal wel patat..)

Wat een straf voor jou :whistle2:

Nee even serieus... super Iris.

Vanavond even langs de DA lijkt me niet verkeerd gezien dat oogje (en zijn algehele conditie). Moest hij dan ook mijt ofzo hebben, kan je dat ook behandelen, anders besmet je straks ook je eigen konijnen.

Ik hoop heel erg dat Lucas je nog belt en je dan ook gewoon toestemming geeft voor de DA, geeft toch een beter gevoel voor je denk ik.

HĆ©Ć©l veel succes. :goed:

Geplaatst:
Ik word hier echt zat van. Dit KAN toch niet zo?!!!! Zo met je dieren omgaan.. En dan niet eens even bellen terwijl je dat afgesproken hebt? Zo ga je ook niet met mensen om! Serieus, ik zit hier gewoon te janken en ik weet niet eens of dat nu is omdat ik boos ben of wat dan ook.

Hij belt?!

Oh, ik ben benieuwd.

Hier wordt geduimd, succes!

Geplaatst:

Hij belde dus inderdaad nog nadat ik hem gesmst heb dat ik niet snapte waarom hij niet belde, dat ij nog tot Ć©Ć©n uur kon bellen en dat ik met konijn naar DA zou gaan. (Tot Ć©Ć©n uur bellen en konijn naar DA heeft niks met elkaar te maken, geen ultimatum ofzo, maar dan moet ik werken :P)

HIJ WAS SERIEUS VERBAASD DAT ZE ELKAAR BIJNA AFGEMAAKT HEBBEN :| en hij was meer geinteresseert hoe het met Minoes en E.T. ging.. Maar goed. Hij vond het prima dat ik naar de dierenarts ga, begon wel direct over inslapen?? Als de DA dat nodig vond, of ik dat dan deed. Nou dat lijkt me in ieder geval niet nodig maar ik heb hun toestemming. Of die van Lucas dan tenminste, en zijn ouders, wat die hier voor rol spelen?? In ieder geval. Ik zou sowieso naar de DA gaan en kan dat nu ook met een gerust hart doen.

Geplaatst: (aangepast)

Dankjewel. Ik zal me klaar gaan maken, alles voor bij de DA klaarzetten..

Ik zal ook vragen of ik misschien iets eerder wegkan. Stel ik mag om half zes weg (mocht iemand anders zaterdag ook, dus why not..) dan haal ik dan gewoon patat (heb ik inderdaad geen problemen mee :angel:) ben ik om zes uur thuis, kan ik eten en dan met Evert weg.. Anders verhonger ik nog :P

Oh ja, vergeet ik nog. Ik ga dus op de fiets heen, het is ongeveer 4 km, te doen dus. Maar Evert moet in het mandje op mijn moeders fiets want ik kan niet fietsen met dat vervoersmandje. In het mandje is geen probleem, maar daarna? Dan hebi k hem los.. Met mijn eigen konijnen zou ik dat geen probleem vinden maar ik weet niet hoe Evert zich houdt in een volle wachtkamer. Mijn vader dacht misschien in een tas? Wat voor tas lijk tjullie handig?

aangepast door Dollie
Geplaatst:

Misschien als je een boodschappenkratje meeneemt?Met een handdoek erover. (maar die moet je ook weer kwijt op de fiets)

Ziet het andere konijntje er hetzelfde uit als Evert? (ik bedoel niet qua verwondingen, maar qua kleur, etc)

Geplaatst:

Nee, het andere konijn is een albino, hij is grotendeels wit maar o.a. zijn oren hebben ongeveer dezelfde kleur als het derde konijntje van links op jouw banner..

Geplaatst:

Oke. SOrry voor het off topic gaan, maar het beestje leek enorm veel op een van mijn vorige pleegkonijnen. Dus ik wilde even uitsluiten dat zij het waren.

Heel veel succes vandaag!!!!

Geplaatst:

Ze komen uit een nestje van een collega van die moeder ofzoiets, geloof ik. Ik weet het niet precies. Die had ze in ieder geval over.

Bedankt!! Ik maak mijn boodschappenlijstje af en ik vrees dat ik dan ook weg moet, blegh, geen zin in werken.

Uhm, bij de C1000 hier hebben ze geloof ik ook hooi. Zou Evert dat ook goed ivnden? Anders moet ik nog apart naar DW...

Geplaatst:

Goed, ik maak mijn tas klaar en vertrek dan.. Hopelijk mag ik om half zes weg, maar in ieder geval denk ik dat ik pas om acht uur ofzo hier weer terug ben. Heb niet eens geluncht dus het is Ć©cht te hopen dat ik om half zes wegmag :$

Geplaatst:

Hoop trouwens dat deze DA konijnkundig(er) is.. Ik denk dat ik hem voorleg dat mij neigen konijnen EC hebben, of er ook besmettingsgevaar is :whistle2: horen we gelijk of hij daar een beetje kaas van heeft gegeten.

Geplaatst:

Jee, Iris,, wat een avantuur heb je al meegemaakt,! ik heb net ff alles gelezen, Ik snap niet dat die eigenaren zo reageren! Nou, Succes bij de DA en Werkse! We horen het vanavond wel!

Geplaatst:

Heb je geen fiets met bagagedrager en snelbinders? Want zo ging ik vroeger nog wel eens naar de da met mijn katten: vervoersmand achterop :)

Verder doe je het super meid! :goed: Was iedereen maar zo verstandig met dieren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .