Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ik heb een konijn van 7 jaar. Normaal valt ze direct aan als ze eten ziet. Maar de laatste weken eet ze bijna niet meer, drinkt bijna niet meer en ze verzet haar bijna nooit! ik weet niet wat het is.

Kan iemand mij helpen?!:meuh:

Geplaatst:

Dit topic is al heel oud Knabeltje, het is handiger als je even een eigen topic aanmaakt.

Maar ik zal je meteen even een tip geven: Ga naar de Dierenarts met je konijn! Dit klinkt niet goed!

Geplaatst:

Knabbeltje,

Ik hbe je even een eigen topic gegeven.

Verder sluit ik me helemaal bij Sabbie aan.... Als je konijn niet eet en niet in orde is ga je er het beste mee naar een dierenarts!

succes

Geplaatst:

ik weet niet waar je woont

maar ik denk wel dat er een konijn kunidige in de buurt zou kunnen zitten

hier is ook een pagina met alle goede konijn kunidige in de buurt

suc6 en idd ook ik zou dan na dieren arts gaan

Geplaatst:

Al een paar weken bijna niet meer eten???? Direct naar de dierenarts!

Ik maak me al zorgen wanneer Rambo zijn biks iets langer dan normaal laat liggen....

Geplaatst:

haha tante10 dat heb ik ook

die zorgen of je beestje nog wel gezond is he :P soms kunnen ze je ook zo laten schrikken om niets he die beestjes betekenen alles voor mij

Geplaatst:

meteen naar de da! Moppie eet ook slecht tot bijna niet.. valt af en ben maandag naar de da geweest.. nu gaat het nog steeds niet goed.. en moet ze waarschijnlijk vanmiddag opgenomen worden!!!

Dadelijk gebeurt er wat met je beestje, en dan vergeef je het jezelf nooit!

Geplaatst:

Topicstarter is niet meer online geweest sinds zijn/haar vraag, dus waarschijnlijk heeft ie niet eens gelezen dat ie naar de DA moet, en is ie dus ook nog niet geweest... *zucht*

Geplaatst:

onvoorstelbaar knabeltje.. je stelt een vraag, laat ons helemaal in de onrust hangen... reageer even joh! we zijn heel erg benieuwd hoe het met je arme nijn is...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .