Sunny Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Hoi allemaal, Daar ben ik weer met een vraag over de gezondheid van Henkie (gelukkig is hij weer helemaal hersteld van de wormen, hij is weer de oude Henkie). Nu zit ik met nog iets. Sinds een tijdje lijkt het wel alsof de vacht van Henkie donkerder wordt. Hij is lichtbruin met wit en hij had een klein stukje vacht op zijn rug dat wat donkerder was dan de rest. Nu is het al helemaal doorgetrokken en heeft hij een wat donkere streep over zijn rugje. Is dit normaal? Hij is nog wel erg aan het verharen, ik borstel hem wel veel. Graag ontvang ik reacties, alvast heel erg bedankt! Groetjes,Sunny en Henkie
Tuinkabouter Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Tja, Flap hier schommelt heen en weer tussen donkerbruin en zwart, al naar gelang het seizoen. En onze hollander hebben we gekregen als bruin/wit en dat is op den duur zwart/wit geworden. Dus verkleuren komt voor ja
Manuela-Tijger Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Ik denk dat het inderdaad te maken heeft met de verharing. Tijger hier is nu ook wat donkerder boven op z'n rug, terwijl de zijkant weer heel licht zijn. Dat word allemaal 1 kleur zogauw ze de rui uit zijn !
Karina Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Ik schrok ook heel erg bij Nijn. Kijk maar eens in haar fotoalbum. Ze was lichtbruin toen ik haar kreeg, werd rood t/m de kerst en 2009 stond plotseling in het teken van heel donker bruin.
Rian Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Muis werd ook steeds donkerder! Ze was als kleintje lichtbruin, en nu heeft ze op haar achterste zelfs wat zwarte vachthaartjes groeien. Het wit blijft wit, haha.
Laura1984 Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Nijn is ook altijd wit met bruin geweest. Op sommige plaatsen werd dat bruin steeds donkerder, en nu heeft hij op zijn been zelfs een zwart/grijze vlek gekregen.
Sunny Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Geplaatst: 19 juli 2009 Oke, dank jullie wel voor de reacties! Ik dacht al wel dat het iets te maken had met gewoon verkleuring maar toch maak je je dan zorgen. Erg handig dus dat dit forum er is, anders had ik weer de dierenarts moeten bellen en hun maar denken: heb je haar ook weer hoor....haha. Nou, ben benieuwd wat voor kleur Henkie wordt, leuk zo af en toe een andere kleur vacht haha! Groetjes
Aanbevolen berichten