Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

Flapje, die is toen ik SS ben gaan geven, wel wat afgevallen, maar ze is eigenlijk nog steeds wel te dik volgensmij :s terwijl ze echt niet zo'n schrokkop is... ze krijgt daarnaast wel gewoon genoeg beweging, ze drinkt en keutelt goed, maar ze is nog steeds te dik... weet iemand waar dit door zou komen of hoe ik haar af kan laten vallen???

Johanna

Geplaatst:

de BDK's eet ze altijd op, en ze krijgt 40 gram SS, verder krijgen ze elke dag een beschaafd bordje groente. wegen leukt niet echt want de keukenweegschaal hier gaat maar tot 1 kilo, en erder hebben we alleen de personenweegschaal maar die doet niet erg precies, en dqaar krijg je haar voor geen goud op!

Geplaatst:

eerst ff jezelf wegen op de personenweegschaal..

konijn optillen en nog een keer wegen..

2e gewicht min het 1e gewicht en je weet wat je konijn weegt, en dan 15 gram per kilo konijn geven!

Geplaatst:

hmmm... optillen, daar is Flapje niet van gediend... en het is gewoon zo'n simpele weegschaal en niet echt een precies ding.... dus dan komen we niet veel verder :frown:

Geplaatst:

Kun je haar in een vervoersmand of zo laten lopen? Dan kun je haar met mand en al wegen, en dan het gewicht van die mand er af trekken. Als ze te dik is zou ik eerder 10 gram Science Selective per kilo geven dan 15, des te eerder valt ze af.

Geplaatst:

Je moet haar wel even wegen lijkt me anders weet je niet hoeveel je moet geven.. Daarnaast, stel ze weegt vijf kilo maar is een kilo te zwaar, dan krijgt ze dus te veel als je wel eten rekent voor die extra kilo..

Geplaatst:

ind Kiwi maar dat word lastig aangezien ze dan ook Cusco's 'deel' kan opeten. en over het wegen, daar blijft ze voorlopig van uit de buurt aangezien ze het ook niet zo leuk vond toen we naar Huize Pluis gingen...

Geplaatst:

Dan zou ik Cusco ook minder SS geven (10 gram per kilo bedoel ik) zoveel kwaad kan dat niet, hij kan hooi eten en je kunt meer groente gaan geven..

Geplaatst:

vraag anders is of je ouders ff helpen met de personenweegschaal, en dan wegen zoals ik net ookal zei..

op die weegschaal zie je een verschil van een kilo wel ;)

en dan weet je het ongeveer, nu is het ook maar raden

Geplaatst:

Cachou kan ik ook niet oppakken. Als ik hem dan moet wegen (op een personenweegschaal) zet ik eerst de vervoersmand erop als de weegschaal nog UIT staat (werkt met een knopje, weet niet of die weegschaal van jou meteen begint te tellen ? :s) dan duw ik ze AAN en stop ik Cachou in de reismand. Zo zie ik hoeveel ie weegt en hoef ik hem niet op te pakken...

Ideetje of niet ?

Geplaatst:

Wil hij gewoon niet opgepakt worden dan?

Ik heb het laatst ook gedaan,

ikzelf gewogen,

daarna met het konijn.

Maar als het niet gaat, zou ik niet weten hoe je hem verder nog kunt wegen als hij niet graag opgepakt word.

Geplaatst:

nou.... FLapje is drie keer zo snel als Cusco en ze rent zo binnen 2 seconden een rondje door het hok... dus je krijgt hhaar vooral niet te pakken, omdat ze van zichzelf best we schuw is....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .