Aapje Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Geplaatst: 19 juli 2009 jah hoor hij kan lopen waar die wil, hij zat buiten z'n hok! los in de woonkamer, en ging ze hok in om die drol neer te leggen.maar hij zit dus niet verstopt meer?
Kiwi Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Het begin is er! Het is natuurlijk nog geen nette keutel, maar er komt in ieder geval iets uit.
Dollie Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Hij kán lopen, maar doet ie het ook, bedoelde ik meer Ik denk dat alles weer een beetje op gang komt, maar hij is er nog lang niet.. Pas als ie weer normaal eet en keutelt.. Lijkt mij dan.
Aapje Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Geplaatst: 19 juli 2009 (aangepast) jah gelukkig, moet hem nog wel pesten met de groente, maar dan hapt ie wel..vanacht heeft ie zelf hooi en een stukje witlof gepakt.. hoop dat ie beter gaat eten, vind dat dwangvoeren maar niets! @ dollie, hij loopt wel hoor, vanmorgen op bed heen en weer gehupt en nu net in de kamer.na die poep is ie ff gaan zitten.Zal hem zo weer laten lopen.. Kan ik hem nu nog die metacam geven? 19 juli 2009 aangepast door Aapje
Kiwi Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Whahah, grappig toch altijd weer hoe blij je kunt zijn met wat keutels. Gefeliciteerd hoor!
Aapje Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Geplaatst: 19 juli 2009 haha jah, hij is ook meteen wat fitter....laat het onkruid niet met rust, maar ben blij dat ie zelf eet speelt met z'n bruggetje..
Aapje Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Geplaatst: 19 juli 2009 hij heeft sinds vanmiddag, de foto keutels, niet meer gepoept.. Hij heeft net wel zelf biks gegeten en hooi pakt ie ook aan..denk dat ik hem zo weer ff buiten laat, gaat ie wel lopen!
laniramommy Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Hoe gaat het nu met hem?ik hoop beter?Gelukkig dat hij had gepoept, kan me voorstellen dat je opgelucht was, nu hopen dat hij dat blijft doen!
Aapje Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Geplaatst: 19 juli 2009 hij loopt buiten, beweegt goed, reageert normaal, ligt weer op z'n buik en wast zichzelf!Hele verbetering sinds gisteren... Hij heeft alleen na vanmiddag niet meer gepoept, hij krijgt zo weer zijn medicijnen en zal dan kijken of ik z'n buikje kan masseren! iemand nog tips om hem sneller te laten poepen, of gaat dat niet?
Aapje Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Geplaatst: 19 juli 2009 Verse keutels, zie wel wat haar erbij zitten..denk dat ik dan morgen maar wat ananas moet halen, want de webwinkel van de prozyme is nog dicht tot augustus... Mocht iemand wat prozyme kunnen missen, dan hoor ik het ook graag!
roosjerobijn Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Sorry ik heb je berichtjes niet eerder gezien!Ben blij dat hij opknapt!!!Hoop dat je vannacht goed slaapt en dat hij morgen weer de oude is.
Aapje Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Geplaatst: 19 juli 2009 geeft niet hoor, niemand is verplicht te reageren! We laten hem vanavond gewoon beneden staan, maar zal nog wel ff regelmatig bij hem kijken! Hij krijgt zo nog een keer zijn medicijnen voor de darmpjes! De metacam laat ik zitten, moest dat geven totdat ie lkker zelf at!hij heeft z'n bak leeg en hetbinnenste van de witlof bijna op. ben wel tevreden maar nog niet helemaal gerust!
Alies Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Heeft er al iemand gereageerd op je vraag van de prozyme? Ik heb nog wel een beetje in huis,tis niet veel,maarja als je omhoog zit wil ik het wel opsturen. PB me anders ff.
Dollie Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Er ligt hier al een envelopje klaar voor Aapje hoor Alies!
Alies Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 @ Dollie Oké dat is fijn!! Hopelijk knapt haar konijntje ervan op
bunny ranch chanty Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 om nog even op dwang voer terug te komendat is ander spul veroorzaakt grotere verstopping en of gas.....daar integen groen los een verstopping op maar moet het konijn dus zelf eten.Door middel van pijnstilling. wat fijn dat het beter gaat!!
Aapje Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Geplaatst: 20 juli 2009 ik heb hem al geen pijnstilling meer gegeven...de ene keer begint ie zelf met eten, de andere keer moet ik het vasthouden en dan eet ie het op! hij valt nog niet aan zoals ie eerst deed, zou hij dan nog pijn hebben?
Aapje Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Geplaatst: 20 juli 2009 Hij heeft sinds gisterenavond ook nog niet gepoept...Ik ga zo ff naar de winkel wat verse ananas halen en wat kruiden die die ook mag hebben.Hoop dat ie dan nog wat beter gaat eten.. Als ie daarna nog niet gepoept heeft, dan bel ik denk ik nog ff met de dierenarts.. Kan het kwaad om nog panicur te geven?
Luna Meneer Geplaatst: 20 juli 2009 Geplaatst: 20 juli 2009 Volgens mij kan metacam (in dit geval) geen kwaad zolang je niet teveel geeft.
Aapje Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Geplaatst: 20 juli 2009 Ik heb net al ff met de dierenarts gebeld, het middeltje voor z'n darmen moet ik afmaken, zeker nog 5 dagen dus. Met de metacam kon ik afbouwen, vandaag 1 keer en dan morgen kijken zonder.. dit omdat hij zelf eet!hij is veel hooi gaan eten na het bezoekje aan de dierenarts!:yes:
Aapje Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Geplaatst: 23 juli 2009 met geert gaat het ook weer goed! de keutels zien er alweer goed uit en hij is weer helemaal zichzelf!ik geeft hem nu ook de prozyme die ik van dollie heb gekregen, eet het zo met de witlof op! ben blij dat ie het weer zo goed doet:party:
Aanbevolen berichten