lianne Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Kom net thuis uit de bios en begroet zoals altijd mn nijntjes en zie dat Nijn wel weer eens toe was aan een knipbeurt. Mezelf kennende vergeet ik dat dan de komende paar dagen, dus hup handdoek op tafel, konijn erop en knippen maar... Ben ik met het achterpootje bezig, wil ik net knippen maakt Nijn een onverwachte beweging met zijn poot naar voren waardoor ik zo het bloedvat raak! Heb het wondje inmiddels gestelpt door het af te drukken met een steriel gaasje (lang leve mijn ehbodoos voor de mens!) maar zijn er nog andere dingen waar ik nu op moet letten? Nijn zit nu nog ff bij me maar kel is nu druk naar haar lover aan het zoeken, dus ik hoop dat er nog iemand online is!
kelly1986 Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Even in de gaten houden of het teentje niet rood of dik word.Als je dat merkt kun je het baden in een beetje biotex blauw... Meestal hebben ze er snel geen last meer van en komt het vanzelf weer goed... Even in de gatren houden dus!
zwarte panter Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Je zou het even kunnen ontsmetten. Voor de rest kan je er niet veel aan doen. Gewoon even in de gaten houden. Maar meestal geeft het geen problemen.
lianne Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Geplaatst: 15 juli 2009 Hmm betadineoplossing maken dus, ik ga ff aan de slag
kelly1986 Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Kun je idd even doen....Wat bethadine verdunnen met water en aantippen met een wattenstaafje... maar dat wist je vast wel... hahhaa
lianne Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Geplaatst: 15 juli 2009 Nee joh gekkie, volgens mij kom je dat echt niet tegen in een opvang....:whistle2:
kelly1986 Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Nee ja dat dacht ik dus al.... dus ik denk ik zeg t ff..Die lianne weet nergens niks van dus..... Lianne... bethadine is zo'n flesje met bruin spul.Dat doe je in een bakje of bekertje.Daarbij doe je een beetje water om het te verdunnen.. vervolgens roer je dat even een beetje door elkaar.Dan neem je een wattenstaafje en doop je dat daarin.Dan even aantippen op het pootje en klaar is Klara.. Denk je dat je het zo snapt?Als niet dan zeg t even dan maak ik even een foto handleiding voor je
zwarte panter Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Je vergeet de kleur van het flesje...Nu moet Lianne alle flesjes open doen om bruin spul te vinden.
Tuinkabouter Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Hoeft niet, staat er best wel duidelijk op dat er betadine inzit. er zit tenslotte een vervallen joodisotoop in.
lianne Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Geplaatst: 15 juli 2009 Dankje zwartepanter, had er bijna satesaus op gesmeerd! Pff met het aantippen ging het dus weer open... Nijn vind t niet leuk!
zwarte panter Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Zie je, Kelly is er niet helemaal bij vandaag... komt door de panacur. Kelly, weet je wel wat dit had kunnen aanrichten? Straks zat Nijn met een ontstoken teen omdat jij Lianne een handleiding gaf voor satƩsaus :no:
Tuinkabouter Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Lekker, konijnenbout met satƩsausje.Maar dat het een beetje bloedt is opzich niet zo erg, wordt de wond wel schoon van in principe. Betadine is iets bijtend in geval van troep in de wond, misschien dat er toch wat in heeft gezeten en dat het daarom nu weer los is. Nijntje niet blij, maar over 2 daagjes wel weer.
lianne Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Geplaatst: 15 juli 2009 Hahahahaha! Nijn zit nog ffies bij me, wctje is verschoond (poep=meeste vervelende beestjes), zit nu het bakje zonnebloempitjes te plunderen en gaat zo weer terug naar zijn geliefde Kel! Tuinkabouter, ik hoop toch wel dat je snapt dat we allemaal behoorlijk sarcastisch zijn en mij belachelijk aan het maken zijn he
Tuinkabouter Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 (aangepast) Ja hoor, maar ik ben groot liefhebber van satƩsaus. Als ik eigenlijk iets niet lekker vind, camoufleer het met satƩsaus en grote kans dat ik het dan wel opeet. Maar zoals het een goed kabouter betaamt probeer ik er ook nog wat serieus bij in te zetten voor zover het niet in off-topic wordt geplaatst.Dus. Doen we bij in het konijnenverkiezingsprogramma, satesaus for all. 15 juli 2009 aangepast door Tuinkabouter
lianne Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Geplaatst: 15 juli 2009 Hmmm, maar van mijn Nijn blijf je toch echt lekker af! Meneer zit nu nog in mn nek zachtjes te knarsetanden (aandachtsgeil beest), t bloeden is gestopt dus hij kan lekker naar hok en ga ik mn handen eens bloedvrij maken.
kelly1986 Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Hahahahaha! Nijn zit nog ffies bij me, wctje is verschoond (poep=meeste vervelende beestjes), zit nu het bakje zonnebloempitjes te plunderen en gaat zo weer terug naar zijn geliefde Kel! Tuinkabouter, ik hoop toch wel dat je snapt dat we allemaal behoorlijk sarcastisch zijn en mij belachelijk aan het maken zijn he Ik hou ook van hem:love:
lianne Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Geplaatst: 15 juli 2009 Ja joh meis, zit je nu lekker peterselie te eten Ik hou het de komende dagen ff in de gaten, Nijn kijkt me net zo kwaad aan als na de ongelukkige ontmoeting bij de DA paar maanden geleden waarbij zijn kroonjuwelen werden verwijderd. Niet voor herhaling vatbaar, te ver knippen....
lianne Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Geplaatst: 16 juli 2009 De nagel zag er vannochtend goed uit Nijn is iig vrolijk rond aan het huppelen.
nonneponnn Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 nou, ik weet wel dat ik dit echt niet zelf ga doen.Ik laat dit bij de DA doen,want ben daar echt geen held in haha
lianne Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Geplaatst: 16 juli 2009 Tsja het kan de beste overkomen... ik knip ze tegenwoordig zelf, vind ik veel prettiger om te doen.
Rian Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 Ik laat ze knippen door de DA, maar Poo is zo'n onhandige kluns dat hij zijn nagels verliest tijdens het spelen. Fijn he, zo'n konijn? haha
Aanbevolen berichten