Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Zoals sommige weten had ik in het begin van dit jaar al een bericht geplaatst over Snowy's traanoog. Na weken aankakkelen met oogzalf zijn we voor de zoveelste keer naar de DA gegaan. Ik zei tegen de DA : Het kunnen ook haakjes zijn' en zei keek z'n tanden na en zei dat hij niet onder narcose moest. ( raar want zonder narcose kun je de achterste niet goed zien) weer aankakkelen met zalf. 2 dagen later zijn we wéér geweest en toen was er een andere DA ( wel steeds dezelfde dieren kliniek) en die zei wél onder narcose brengen.

Dus 4 dagen later Snowy s'ochtends vroeg onder narcose, hem diezelfde avond weer ophalen, en wat blijkt er zaten dus degelijk haakjes op z'n kiezen! ( narcose + haakjes weghalen €65,- ons pap flippen, hij vond 't schandalig!) Daarna was zijn traanoog verdwenen...

En nu heeft hij wéér last van zijn ( linker ) oog, maar deze keer heeft hij ook een beetje last van z'n rechter oog... Z'n oogleden zijn rood maar zover ik weet niet dik. Hij is vorige week ingeënt voor Myx en VHS ---> entreactie of heeft hij beginselen van Myx of is het toch een ontstokenoog/haakjes??

Ik zal proberen foto's te maken van zijn oog....

http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/17699-traanoog.html , Snowy's traanoog probleem in 't begin van het jaar

aangepast door Alicia
Geplaatst:

recher oog is nou over... en zijn linkeroog is nog steeds nat maar het is eigenlijk niet rood meer... 't was misschien een strootje...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .