jacqie33 Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 (aangepast) Hallo, Wij hebben een vrouwtje (begin april geboren).Eet normaal goed (biks) en drinkt redelijk (zelfs met dat warme weer).Eet af en toe ook wat groenvoer. Keutels zijn normale hoeveelheid.Alleen nu heeft ze zo'n harde buik (volgens mij harder dan normaal) en heeft ze vandaag bijna niet gedronken. Dus ik net al onder hele lichte dwang wat water geprobeerd, maar dat gaat er niet in. Net nog wat extra hooi en wortels gegeven. Ze ligt er een beetje voor pampus bij, net nog wel heel even gerend. Het is mijn eerste konijntje en ik maak me een beetje zorgen als ik hier al die verhalen lees. Is dit terecht?Weten jullie wat ik moet doen? 14 juli 2009 aangepast door jacqie33
YvonneH Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Als ze echt een harde buik heeft en ze gedraagt zich anders dan zou ik zeker de da eens bellen.Eet ze nog wel en keutelen?
jacqie33 Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Geplaatst: 14 juli 2009 wat is precies hard? wel iets harder dan normaal, maar niet zo hard als een steen ofzoze is zich net weer aan het wassen, dus wel een beetje in beweginggedrag is verder wel normaalze keutelt ook normaal
YvonneH Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Houd haar iig goed in de gaten.Zolang ze zich normaal gedraagt, goed eet en keuteld kan ik er niks van maken.Als je het niet vertrouwd gewoon even naar de da gaan.Ik weet niet of ze een waterfles of een bakje heeft?Je kan evt een bakje erbij zetten en de fles controleren of die niet stuk is (soms zit het balletje vast).
jacqie33 Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Geplaatst: 16 juli 2009 een paar slokjes maarniet zo heel erg veelheb dr wel wat wortel gegeven en wat extra hooi
Jimmy&Nijn Geplaatst: 16 juli 2009 Geplaatst: 16 juli 2009 ipv wortel kan je komkomer geven daar zit meer vocht in
Aanbevolen berichten