Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal, mijn sissy, ook een schat, heeft gisteren en vandaag nog niets gedronken,

is dat normaal? of moet ik haar seldery gaan geven? graag zo snel mogelijk antwoord sissy-pieny

Geplaatst:

Je moet het wel echt in de gaten houden want met dit weer drogen ze wel snel uit. Geef ze dan inderdaad groente met veel vocht, maar hou het waterdrinken wel in de gaten en bel je DA even om te vragen over hoe of wat.

Succes

Geplaatst:

Krijgt je konijn ook groenvoer?

Als je konijn niet aan groenvoer gewend is moet je haar nu niet ineens veel daarvan gaan geven.

Als konijnen groen niet gewend zijn gaat ze er geheid van aan e dunne...

Geplaatst:

Ohja we zouden het haast vergeten: hooithee! Heb je zo'n spuit zonder naald? Daarmee kun je wel water "dwangvoeren" danwel met een smaakje eraan, hooi in water koken, af laten koelen en op laten drinken.

Geplaatst:
Krijgen ze wel vocht binnen...weet niet wat in deze belangrijker is?

Als ze al weinig vocht binnen krijgt dan zal diarree haar geen goed doen...

Met diarree verlies je immers ook veel vocht..

De tip van de hooithee is een goede! Water kun je ook met een spuitje geven overigens..

Maar ga een kijken naar de oorzaak van het niet drinken..

Eet en poept ze wel nog goed?

En heb je de fles al eens gecontroleerd? Het kogeltje wil idd nog wel eens vast gaan zitten.

Geplaatst:

en t idee om je nijn een waterbak geven is ook een goed idee wie weet dat ie dan weer zelf gaat drinken...is t proberen waard tog..

en las ie echt niej drinkt zou ik tog maar ff naar de da gaan

Geplaatst:

Mensen zeggen het hier al.. Dat zou ik ook doen:

- Even kijken of ze uit een bakje wel drinkt

- Anders even hooithee geven & ik zou dan even de dierenarts bellen inderdaad..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .