sissy-pieny Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Hallo allemaal, mijn sissy, ook een schat, heeft gisteren en vandaag nog niets gedronken, is dat normaal? of moet ik haar seldery gaan geven? graag zo snel mogelijk antwoord sissy-pieny
Carino Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 uhm dieren arts bellen misschien?meestal is er wel een reden wanneer konijn niet drinkt of eet
Tuinkabouter Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Als ze ook witlof ofzo heeft gehad maakt het weinig uit Mevrouw heeft gister 3 witlofstronken opgegeten en niks gedronken.
gappieskabaal Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Je moet het wel echt in de gaten houden want met dit weer drogen ze wel snel uit. Geef ze dan inderdaad groente met veel vocht, maar hou het waterdrinken wel in de gaten en bel je DA even om te vragen over hoe of wat. Succes
Tuinkabouter Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Balletje niet per ongeluk verstopt ofzo dat het flesje kapot is?
kelly1986 Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Krijgt je konijn ook groenvoer? Als je konijn niet aan groenvoer gewend is moet je haar nu niet ineens veel daarvan gaan geven.Als konijnen groen niet gewend zijn gaat ze er geheid van aan e dunne...
Tuinkabouter Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Krijgen ze wel vocht binnen...weet niet wat in deze belangrijker is?
Tuinkabouter Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Ohja we zouden het haast vergeten: hooithee! Heb je zo'n spuit zonder naald? Daarmee kun je wel water "dwangvoeren" danwel met een smaakje eraan, hooi in water koken, af laten koelen en op laten drinken.
kelly1986 Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Krijgen ze wel vocht binnen...weet niet wat in deze belangrijker is? Als ze al weinig vocht binnen krijgt dan zal diarree haar geen goed doen...Met diarree verlies je immers ook veel vocht.. De tip van de hooithee is een goede! Water kun je ook met een spuitje geven overigens.. Maar ga een kijken naar de oorzaak van het niet drinken..Eet en poept ze wel nog goed?En heb je de fles al eens gecontroleerd? Het kogeltje wil idd nog wel eens vast gaan zitten.
kmimmie Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 en t idee om je nijn een waterbak geven is ook een goed idee wie weet dat ie dan weer zelf gaat drinken...is t proberen waard tog..en las ie echt niej drinkt zou ik tog maar ff naar de da gaan
Mrr. Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 Mensen zeggen het hier al.. Dat zou ik ook doen:- Even kijken of ze uit een bakje wel drinkt- Anders even hooithee geven & ik zou dan even de dierenarts bellen inderdaad..
kmimmie Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 hoe gaat t ermee heeft sissy iets gedronken? of ben je er mee naar de da geweest?
Sweetbunny Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 Nou de tips die er al staan wou ik idd al geven...Dus hoef niet de hele lijst op te sommen whaahahMaar ben wel benieuwd hoe het nu gaat met Sissy?????
kelly1986 Geplaatst: 18 juli 2009 Geplaatst: 18 juli 2009 De topicstarter had graag snel antwoord maar is vervolgens niet meer online geweest sinds het aanmaken van dit topic....
max Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 jammer, altijd wel leuk om te lezen of iets goed is gegaan en iemand iets aan de adviezen heeft gehad...
Aanbevolen berichten