Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

Hummer is vrijdag gecastreerd, en alles ging goed..

Totdat ik net thuis kwam.. zie ik dit:

Foto-C8DWNW7O.jpg

Ik weet dus niet of het bloed is, heb de da gebeld die hem gecastreerd hebben, en die zei dat als hij nog deed (eten, drinken, plassen en eten) dan hoefde ik me er eigenlijk geen zorgen over te maken omdat het wondje gewoon dicht zit (heb gekeken). Heb voor de zekerheid wel een afspraak gemaakt voor half 7 vanavond (kan echt niet eerder), en als ik dadelijk weer thusi kom (5 uur) en hij heeft goed gegeten, kan ik beter kijken tot morgen ochtend..

Wat vinden jullie ervan?

Geplaatst:

Het lijkt mij op konijnenurine. Konijnen kunnen echt alle kleuren van de regenboog plassen. Het wondje zit dicht en je konijn eet, drinkt, plast en keutelt zou ik me niet al te veel zorgen maken. Vertrouw je het niet, neem dan weer contact met de dierenarts op. Succes!

Geplaatst:

Gewoon urine lijkt me idd. Die van mij plassen ook wel eens zo ontzettend rood/oranje.

kan we wel goed voorstellen dat je, je bezorgd maakt.

Geplaatst:

pfff... nou ben blij dat het alleen urine is.. hummer loopt nu rustig rond.. hij eet wel en alles.. dus denk inderdaad dat het gewoon plas is, en ik me (zoals gewoonlijk) nergens zorgen om hoef te maken :)

Thanx :D

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .