Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik hoop dat ik geen probleem heb maar ik heb 2 konijntjes 1 een hok

Ik heb het hok verhoogd dus ze kunnen ook nog onder het hok bewegen...

Ik ben nog bezig met gaas om ze ook buiten het hok te laten lopen.

Maar elke keer als ik het hok heb schoon gemaakt en alles is weer fris poepen ze de hele bodem helemaal onder met kleine donkere keutels

en veel ook

Dit is toch niet goed ..of doe ik het soms verkeert met het voedsel

Genoeg Hooi de hele dag en om de dag een bekertje met droogvoer

af en toe een knabbelstick, geen groente en ze drinken ook goed ???

wat kan ik hier aan doen ?

Geplaatst:

helemaal niet erg hoor! ik veeg hier dagelijks 10 tallen keutels weg van onze twee keutelkanonnen... is prima, zolang je maar geen druivetrosjes vindt...dat zijn blindedarmkeutels en die moeten ze opeten....

verder zou je ze best groente kunnen geven hoor! dat vinden ze heerlijk! en het is heel gezond...hier krijgen ze iedere ochtend een bord met witlof, andijvie, wortelloof, klein reepje appel en wortel, radijs etc etc...je kunt hier op bb wel lijsten vinden met verantwoorde maaltijden voor nijnen...

Geplaatst:

Geen groente..hebben ze mij verteld ...het mag dus wel

Hoeveel mogen ze dan hebben en de keutels blijven wel zwart...ik zag dat een normale keutel bruin moest zijn..of is er een lijst van groenten en fruit op de site

Geplaatst:

Denk er wel aan dat hooi de hoofd voeding van je konijnen is!! Groenten en bix krijgen ze ernaast. zoals op de site van the Hay Experts stond: Hay is a rabbit's main course, everything else is just the dressing on the side.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .