Sientje81 Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 Hallo, Billy is enorm aant verharen en heeft last van kettingkeutels. Eerst zaten er nog 3 aan elkaar maar ik vond nu een sliert van 9 keutels! Ik wil graag prozyme bestellen maar de site via konijnen.nl heeft vakantie t/m 2 augustus. Weten jullie of ik het nog ergens anders kan bestellen? Bedankt alvast.
bikkel Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 hoi josine,je kunt ook verse ananas geven tot die tijd en het daarna bestellen....volgens mij helpt protexine ook dus ik zou beide doen.Mijn prozyme is bijna op dus ik moet ook weer nieuwe bestellen..... groetjes sabrina
kelly1986 Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 Ik heb ook bijna niks meer dus kan je dit keer ook niet helpen helaas...Ik zou tot die tijd verse ananas en protexine geven... dat helpt ook.
Sientje81 Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Geplaatst: 13 juli 2009 Bedankt voor jullie reacties. Protexine geef ik al, zal morgen inderdaad nog verse ananas kopen. Hopelijk eten ze dat. Moet ik dit trouwens ook opbouwen?
Kiwi Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 Ik zag (na even googlen) dat er een aantal Franse en in ieder geval 1 Amerikaanse website zijn waar ze het ook verkopen, alleen zit je dan wel met gigantische verzendkosten natuurlijk.
bikkel Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 ik zal na de vakantie de 40 gram bestellen...zit je in nood dan kun je altijd hier terecht!!! :mdr:
roosjerobijn Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 Wat is dat voor spul?Zegt me niets!Peterselie helpt niet?
bikkel Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 als je prozyme bij zoekfuntie typt dan krijg je uitleg....
zwarte panter Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 Ik heb nog wel wat en heb het (nu) niet nodig.Ik gok zo ongeveer 7 gram (zou het moeten na wegen).Als dat je uit de nood help tot dan, wil ik het wel in een enveloppe opsturen hoor.Kan wel pas overmorgen want ben morgen heel de dag weg... volgens mij heb je het dan vrijdag of maandag. Als je wil, moet je je adres maar even pb'en.
Britt Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 ik zal dan ook wel verse ananas halen + protexine waar kun je trouwens dit spul halen ?ik bestel Prozyme na de vakantie trouwens ook even van 40 gram.
Kiwi Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 ik zal dan ook wel verse ananas halen + protexine waar kun je trouwens dit spul halen ?Denk je dat het zin heeft als iemand jou dat hier vertelt (aangezien je niets van ons aan lijkt te nemen)? Ik zou als ik jou was de dierenarts bellen, misschien dat die het weet. :erf:
Kiwi Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 waarvoor is verse annanas? voor diarree?Nee, juist tegen kettingkeutels en verstopping door haren. Als je geen prozyme (meer) in huis hebt kun je in geval van nood altijd ananas gebruiken (al is dat natuurlijk minder goed, omdat het heel veel suiker bevat).
miesje890 Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 hahaha sorry.. maar die reacite vind ik geweldig.. Ik vind inderdaad britt dat het niet echt wijsheid om zo te reageren hier in dit topic.. je hebt net een topic van 7 (als het er niet 8 zijn) bladzijdes te horen gekregen dat je dat spul moet bestellen, en dan kom je daar nu ineens mee? Beetje apart hoor.. (alweer... )
Kiwi Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Nee, dat ging over ander spul (prozyme, en ze vraagt nu iets over protexine), maar ik geloof er echt niks van dat ze nu opeens wel dingen zomaar aanneemt, dus ik heb echt geen zin meer om hier nog serieus op te reageren. Ze gebruikt de zoekfunctie maar als ze wat wil weten, want als je iets aan haar typt leest ze het toch niet.
Sabbie Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Dankjuh Kiwi , ik zal zo de dierenarts bellen,:arf: :surprised:
Kiwi Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Sjonge jonge, dat was sarcastisch bedoeld hoor! :surprised:Maar ga je gang, je doet toch wat je wilt. Ik heb alleen wel medelijden met die zoon van de oppas van de hond (zoiets was het toch, die bevriende dierenarts?), die elke keer voor dit soort onbenulligheden wordt lastiggevallen...
Saf Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 mss he, heel misschien is ze bij gedraaid en is ze dingen aan het aannemen.
Sabbie Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 mss he, heel misschien is ze bij gedraaid en is ze dingen aan het aannemen. Respect voor jouw vermogen om er een positieve draai aan te geven!
_Danielle Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Britt, je eigen topic is net gesloten omdat je geen raad aan nam van andere leden en net deed alsof er niets meer aan de hand was, het is dus niet de bedoeling dat je hier weer vrolijk verder gaat. Ondertussen weet je nu toch wel een keer waar je het kan bestellen, en dat is dus niet bij de dierenarts (geloof dat dat je nu voor de zoveelste keer wordt verteld).
Aanbevolen berichten