Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Milou heeft het gepresteerd om haar zelf uit haar hok te graven in een paar uur *zucht* hele zoekactie gestart en gelukkig heeft de buurvrouw haar gevonden. Nu trekt ze alleen steeds met haar linkerpootje en legt hem onder haar neer terwijl ze de andere strekt. Ze loopt alleen voor het hoognodige. Ik ga morgenvroeg uiteraard direct naar de dierenarts. Maar ik denk misschien heeft één van jullie ervaring met zoiets? Ik denk dat het misschien gebroken is of iets dergelijks.

Groetjes,

Een bezorgd baasje

Geplaatst:

Oohjee, bijdehand konijntje ;)

Gelukkig heb je haar terug gevonden..

Tja het lijkt erop alsof ze iets gebroken of gekneusd heeft..

Armme Milou...

Hopelijk valt het allemaal mee..

Laat je weten hoe het was bij de dierenarts?

Geplaatst:

Nee ze heeft geen wondjes gelukkig. Ik heb niet het idee dat ze pijn heeft, want toen ik eraan zat begon ze niet anders te doen als daarvoor en verder is ze ook vrij rustig.

Geplaatst:

Als ze erg rustig is, kan dat ook op pijn duiden.

Het feit dat ze er mee sleept, klopt in ieder geval niet.

Een telefoontje kost niks en dan weet je in ieder geval wat meer en wat je kan doen om het haar zo comfortabel mogelijk te maken tot je naar je eigen DA gaat.

Geplaatst:

Heb toch maar even gebeld inderdaad. Hij zei dat wanneer ze eet, drinkt en er nog op loopt ik gewoon morgenvroeg kan komen. En inmiddels is ze gelukkig alweer op onderzoek uit in de keuken. Hopelijk valt 't allemaal mee... Morgen maar even afwachten.

Geplaatst:

Nou heb nogmaals vanochtend maar even met de dierenarts gebeld omdat het al wat beter ging. Ze loopt er alweer op, drinkt goed, eet goed en poept goed. Dus hij zei ook, al mocht er wat zijn, dan kunnen ze er toch niet zoveel aan doen. Het feit dat ze er nog wel mee afzet is volgens hem een teken dat het niet gebroken is. Hij zei als het morgen nog niet over is dan moet ik langskomen. Maar zoals het nu staat is ze weer in orde. Heb nog even extra gekeken, maar 't lijkt er ook op dat haar nageltje wat gescheurd is en dat dat waarschijnlijk pijnlijk is geweest.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .