elvira88 Geplaatst: 13 juli 2009 Delen Geplaatst: 13 juli 2009 Heeft iemand een foto van een rammetje van ongeveer 4 maand (van het geslacht dus)of kan iemand vertellen wat er inmiddels te zien moet zijn (dus wat er meer te zien is als toen ze 8 weken waren)Buddy ziet er nog altijd zo uit van onder, niks geen verandering:Als het een mannetje was geweest, zou het piemeltje dan inmiddels niet meer gegroeit moeten zijn? Ik ga woensdag naar de dierenarts om haar te laten enten, maar ik mag toch hopen dat het echt een vrouwtje is.Vanaf welke leeftijd zou je balletjes moeten zien en ziet dat er dan zo uit?dit lijkt me een heel groot konijn, hoe ziet zoiets er bij een kleiner konijn uit? Heeft iemand misschien foto's van zijn eigen mannelijke konijn?Thnx alvast.Groetjes Elvira Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wenerlover Geplaatst: 13 juli 2009 Delen Geplaatst: 13 juli 2009 ik zal proberen een foto te maken van een 2 jaar oude ram Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sascha Geplaatst: 13 juli 2009 Delen Geplaatst: 13 juli 2009 Dat is geloof ik een rex konijn. Daar zie je de ballen echt enorm zitten, bij pluizigere nijnen zie je het minder snel, of ze trekken hun ballen in. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kiwi Geplaatst: 13 juli 2009 Delen Geplaatst: 13 juli 2009 Heb je hier iets aan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nonneponnn Geplaatst: 13 juli 2009 Delen Geplaatst: 13 juli 2009 zie ik geen gleufje?lijkt wel voedster Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elvira88 Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2009 Dankjewel kiwi, als ik die foto's bekijk dan denk ik toch echt dat ze een voedster is. ik zie bij haar echt een gleufje en het steekt maar heel iets uit, het lijkt echt geen piemeltje.Waarom loop ik mezelf dan zo gek te maken dat het straks toch een ram blijkt te zijn? Degene die haar in eerste instantie gesext had was totaal niet konijnkundig en geeft nu ook toe dat het eerder een vrouwtje lijkt maar ik ben wel blij als ik het echt zeker weet, dat zal wel rust geven. Nog even tot woensdag wachten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elvira88 Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2009 zie ik geen gleufje?lijkt wel voedsterja als ik kijk bij haar zie ik ook echt een gleufje, maar dan zit ik weer foto's op internet te bekijken en dan lijkt het net of sommige piemeltjes ook gleufjes hebben:P Maarja bij haar is het nog exact hetzelfde als toen ik haar net had, piemeltjes groeien iets lijkt me.Ik word helemaal zenuwachtig van mezelf haha:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tuinkabouter Geplaatst: 13 juli 2009 Delen Geplaatst: 13 juli 2009 als je 'm onder z'n kin kriebelt gaat ie vanzelf wel een keer op je hand rijden als het een mannetje is... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elvira88 Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2009 Buddy heeft nog nooit ergens op gereden, beetje te jong nog misschien? (3,5 maand) Maar is dat serieus bij onder de kin kriebelen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 13 juli 2009 Delen Geplaatst: 13 juli 2009 voedsters rijden ook hoor en sproeien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elvira88 Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2009 hm ja dat zegt dus ook weinig. buddy is nog niet in de puberteit denk ik. ze rijd nergens op, heeft geen hoknijd, ze is eigenlijk ontzettend lief behalve dat ze af en toe een andere mening heeft over het nut van behang Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
madisonrose Geplaatst: 13 juli 2009 Delen Geplaatst: 13 juli 2009 ik vind het meer een voedster..bij 4 maanden zie je toch wel een rond tuutje hoor,ballen hoeft niet heb er ook 1 v 4 mndn heeft ook geen ballen nog die je kan zien Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
madisonrose Geplaatst: 13 juli 2009 Delen Geplaatst: 13 juli 2009 nogis gekeken ik zet in op een voedster..zie duidelijk een spleetje die bol staat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_Danielle Geplaatst: 13 juli 2009 Delen Geplaatst: 13 juli 2009 Kijkend naar de foto zou ik ook zeker zeggen dat het een voedster is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roosjerobijn Geplaatst: 13 juli 2009 Delen Geplaatst: 13 juli 2009 Bij 3 en 4 maanden heb ik het ook niet gezien.Bij 6 maanden toen de voedster een nestje maakte zei ik tegen mijn man leg jij je vingers eens naast het geslacht bij een rammetje komt er dan wat uit. Ik dacht zal wel niets zo zijn. Deed hij het en jahoor er kwam iets heel kleins uit. We schrokken ons rot! Heb jij dat al geprobeerd?Ik heb meteen de fokker gebeld en die zei dat meen je niet (hij had beoordeels met 3 fokkers welk geslacht de konijntjes hadden) en vervolgens geeft niets dan ruil je hem toch even om. Nou na 6 maanden MOOI NIET zou hem voor geen goed willen missen. Wij konden geen balletjes vinden en hebben gevraagd of de fokker de volgende dag wilde komen om het te bevestigen en inderdaad het was toch een rammetje. Balletjes zaten aardig hoog aan de zijkanten op de buik nauwelijks zichtbaar. Het was echt een klein rammetje. Zuslief was veel groter! Dus dat zegt ook niets.We hebben ze dus meteen uit elkaar gehaald. Er kwam niets in het bestje, bleek toch een schijnzwangerschap te zijn en op aanraden van de dierenarts hebben we ze dus allebei laten operen, de voedster was erg aggressief van het schijnzwanger zijn... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
merelvandijke Geplaatst: 13 juli 2009 Delen Geplaatst: 13 juli 2009 ik dacht ook meteen dat het een voedster was! je ziet duidelijk een gleuf en het geslachtsdeel zit ook erg dicht op de anus Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elvira88 Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2009 Maar roosjerobijn, bij een vrouwtje komt er toch ook iets uit, alleen kleiner en met een spleetje. De bovenste foto is als ik druk zet, meer dan dat kwam en komt er niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Steph Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 mm lijkt mij toch ook een voedster :o Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elvira88 Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2009 heeft er iemand misschien nog foto's van het geslacht van zijn/haar konijn, hetzij man of vrouw? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 Ik heb veel foto's van mijn konijnen... maar ben eerlijk gezegd nooit op het idee gekomen hun geslacht te fotograferen...haha Euhm... volgens mij heeft Kelly1986 een foto van het geslacht van haar Flip. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elvira88 Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2009 nee zo bedoel ik het ook niet:P, maar het kon zijn dat mensen een foto hebben omdat ze ook niet zeker waren net als ik. Morgen weet ik het zowieso zeker, dan word ze ingeënt, en meteen gecheckt. Pfff ik hoop toch echt dat ik niet scheel gekeken heb. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
busylizzzy Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 Succes morgen, en laat ons weten of je nijn nou een mannetje of een vrouwtje is! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laura Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 Dit is een foto van een jonge ram nog geen 1 jaar stond op een site: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elvira88 Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2009 ja die foto lijkt echt totaal niet op hoe buddy eruit zietMorgen om 15.15 word ze ingeënt en gecontroleerd op geslacht. Ik laat het zeker weten. De eerste keer naar de dierenarts voor Buddy. Spannend. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
madisonrose Geplaatst: 15 juli 2009 Delen Geplaatst: 15 juli 2009 ja die foto boven je zo is het bij elke jonge ram dus het is echt een voedstertje!een rijper rammetje heeft ballen met een roder piemeltje als ik een foto maak zie je nix omdat ze spierwit zijn en mn fototoestel niet zo geweldig is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten