Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

nonneponnn, lucky heeft dat gras gegeten, daardoor heeft hij zulk soort keutels..

zelf ben ik ook ontzettend blij dat er niks aan de hand is, ik vind het eigenlijk nooit leuk om naar de DA te gaan, maar hij was deze keer wel aardig, hij noemde ons de konijnenfans XD (ik en mijn vriendin) omdat ik altijd met konijntjes aan kom zetten :P

Geplaatst:

geen slijm meer te zien, ik was ook meteen erheen gegaan met snoepy (die had opeens allemaal keutels aan elkaar vast) die zie ik nu nog wel steeds, De DA zij niet dat ik er iets aan moest doen, maar misschien bestel ik dat spul wel, uhm hoe heet het?

Geplaatst:

Prozyme. Je kunt het bij de webwinkel van konijnen.nl bestellen en dan heb je het normaal gesproken de volgende dag in huis, ze zijn nu alleen de rest van de maand op vakantie.

Geplaatst:

achja, ik weet het ook niet, daarom ga ik naar een dierenarts......

hij heeft ze wel onderzocht, buikje gevoeld en kontje bekeken, lucky's keutels zijn nu weer goed, niks ergs aan te bekennen maar ik vraag me dus wel af wat het was...

ik merk wel dat hij nu geweldig veel hooi eet, hij heeft helemaal gele keutels,

hmm, als ze op vakantie zijn, bestel ik het later nog wel eens..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .