coonnijn Geplaatst: 12 juli 2009 Geplaatst: 12 juli 2009 wanneer gaan de balletjes indalen?ik wil mijn rammetje nl bij drie maand castreren maar dit kan alleenals de balletjes zijn ingedaald.
nijntjemarlot Geplaatst: 12 juli 2009 Geplaatst: 12 juli 2009 dat vraag ik me inderdaad ook afen hoe ziet dat er dan uit ?
CindyJ Geplaatst: 12 juli 2009 Geplaatst: 12 juli 2009 Stevie moet nu ongeveer tussen de 4 en 6 maand zijn maar die kan ze ook nog intrekken
kelly1986 Geplaatst: 12 juli 2009 Geplaatst: 12 juli 2009 Intrekken wil niks zeggen...Alle mannetjes met ballen, ongeacht de leeftijd, kunnen hun ballen als ze die nog hebben intrekken. Ballen dalen meestal in rond de vier maanden.Ballen zien eruit als twee langwerpige, vleeskleurige worstjes zeg maar...
Saf Geplaatst: 12 juli 2009 Geplaatst: 12 juli 2009 Een konijn die stress voelt trekt zijn balletjes vaak in. De als je hem oppakt om te kijken is de kans aanwezig dat hij ze intrekt.Je zou kunnen overwegen om als ze lekker aan het spelen zijn op de grond te gaan liggen zodat je niet van bovenaf op je konijn kijkt maar een meer van ondere tegenaan lijkt. De kans is dan groot dat wat ziet bungelen tussen de achterpoten.
coonnijn Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Geplaatst: 13 juli 2009 oke maar nu, hoe kan mijn rammetje dan met 3 maand gecastreerd worden?
Aanbevolen berichten