Vivian Geplaatst: 12 juli 2009 Geplaatst: 12 juli 2009 Hoi!Toen ik laatst de 'APK-Keuring' bij de konijntjes deed (Tandjes, nageltjes, oortjes, huid, borstelen, enz.) zag ik dat beide konijnen wat verschilvering hadden in hun oor. Niet extreem, gewoon wat velletjes die loslaten zegmaar. Nu zitten ze allebei wel heel erg in de rui, zou het daardoor kunnen komen? Moet ik dit even afwachten? Weet iemand wat dit kan zijn? Ze hebben overigens verder op de huid/vacht geen problemen/schilfers.
bunny ranch chanty Geplaatst: 12 juli 2009 Geplaatst: 12 juli 2009 Ze kunnen oren schruft mijt hebben dan hoeven ze het niet verder in de vacht te hebben.....zou eff naar da gaan, daar als het zo is dat stevig aangepakt moet worden.
diddy4 Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 Wuppie had dat 2 maanden geleden ook en die had idd ook oorschurft.Nog een heel gedoe om dat tegen te gaan hoor.Spuit bij de DA. Zalfje mee naar huis en 10 dagen later weer een spuit.Gelukkig is het helemaal over gegaan, maar toen ze het had had ze er ook flink last van. Ze had zich helemaal open gekrabt. Echt zo zielig.
Vivian Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Geplaatst: 13 juli 2009 Bedankt voor de reactie's! Ik had nog even op internet gezocht naar hoe oorschurft/mijt eruit ziet; het lijkt er helemaal niet op. Ik heb zelf een hele droge huid, en als ik me niet insmeer ziet het er ongeveer zo uit. Geen korsten, bloedende plekken enz. Kan het dat dan wel zijn?
nathalie b Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 Je zou het even aan je DA kunnen vragen voor het verergerd ?
nonneponnn Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 ik zou idd ook naar de DA gaan, het na laten kijken is een kleine moeite toch,en je kunt je eigen huid niet vergelijken met die van een konijn
Vivian Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Geplaatst: 13 juli 2009 Ik heb voor morgen om 11:50 een afspraak gemaakt: Ik hoop zo erg dat het niets is! Nogmaals bedankt voor de snelle reacties.
nonneponnn Geplaatst: 13 juli 2009 Geplaatst: 13 juli 2009 ik ben ook erg benieuwd, goed dat je hebt gebeld:Dveel succes!!
Carino Geplaatst: 14 juli 2009 Geplaatst: 14 juli 2009 fijn dat het niets was wat waas het dan wel of wist hij dat niet
Vivian Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Geplaatst: 14 juli 2009 Het was iets van oorsmeer, maar allesbehalve mijt:D
Aanbevolen berichten