sannieentom Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Misschien (waarschijnlijk) een hele domme vraag maar ik heb momenteel een konijntje te logeren van een kennis en die is 4 maanden oud. Nu ga ik a.s woensdag met mijn eigen konijnen naar het vaccinatie spreekuur en deze kennis heeft gevraagd of ik haar konijntje ook gelijk wilde meenemen. Maar mag een konijntje van 4 maanden al gevaccineerd worden? Ik wil het gewoon zeker weten want ik wil natuurlijk niet dat hem iets overkomt. Natuurlijk weet de dierenarts dat ook maar ik wil hem ook niet meeslepen naar de DA als het niet nodig is. Onnodige stress. Sorry voor de domme vraag maar ik wil het gewoon even zeker weten.
Sabbie Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Geen domme vraag hoor!Een konijntje mag met 12 weken geent worden, dus je kunt haar gewoon meenemen!
ZaZa Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Goed dat je het vraagt ! Voor zover ik weet kan dat gewoon..
kelly1986 Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Inenten mag idd vanaf de leeftijd van twaalf weken.Belangrijk is dat een konijntje gezond is en goed op gewicht is op het moment dat het geent word.
Aanbevolen berichten