Britt Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2009 maar we proberen ons best te doe voor alles, ik zal het jullie laten weten, en nogmaald bedankt voor jullie advies !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 9 juli 2009 Delen Geplaatst: 9 juli 2009 Weet je wat ik nu zo jammer vind Britt... Waarom moet alles tig keer gezegd worden voor je er wat mee doet? De leden van BB vertellen echt geen sprookjes hoor, meestal kun je er wel vanuit gaan dat wat er gezegd wordt ook wel klopt, hoogstens wacht je nog even een bevestiging af! Dit zegt men echt niet om jou op kosten te jagen of iets dergelijks. Integendeel, hoe sneller je handelt, hoe meer de kosten binnen de perken blijven. In het begin kun je kettingkeutels bijvoorbeeld nog oplossen met Prozyme, maar na een tijdje zou het zomaar een verstopping kunnen worden. Dan ben je écht verder van huis!Let daar nou eens op Britt, dat gaat je echt een hoop boze woorden schelen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Britt Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2009 oke, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kiwi Geplaatst: 9 juli 2009 Delen Geplaatst: 9 juli 2009 Wat heeft de dierenarts hierover eigenlijk gezegd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_lonneke Geplaatst: 10 juli 2009 Delen Geplaatst: 10 juli 2009 Ik zag gisteren bij mij konijn nu ook kettingkeutels. heb direct de prozyme besteld en kreeg net een bevestiging dat het er morgen is. super fijn zo snel!het is verder ook niet schadelijk als een konijn draagd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabbie Geplaatst: 10 juli 2009 Delen Geplaatst: 10 juli 2009 maar we proberen ons best te doe voor alles, ik zal het jullie laten weten, en nogmaald bedankt voor jullie advies !!! En? Inmiddels al Prozyme in huis? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kiwi Geplaatst: 10 juli 2009 Delen Geplaatst: 10 juli 2009 En heb je nog een dierenarts gesproken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabbie Geplaatst: 13 juli 2009 Delen Geplaatst: 13 juli 2009 En? Inmiddels al Prozyme in huis? ???? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kiwi Geplaatst: 13 juli 2009 Delen Geplaatst: 13 juli 2009 Het zou inderdaad fijn zijn als Britt even terugkoppelt hoe het nu met haar konijn is, wat de dierenarts heeft gezegd en of het beter gaat met Prozyme (als ze dat al in huis heeft tenminste)... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrr. Geplaatst: 13 juli 2009 Delen Geplaatst: 13 juli 2009 Britt? Hoe is het met je nijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kiwi Geplaatst: 13 juli 2009 Delen Geplaatst: 13 juli 2009 Anders mag Claire ook wel even een update geven??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Claire Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 haaii,, uh, ik weet het eigenlijk niet zo ! britt die let er erg goed op ( hoe de keutels zijn )in ieder geval ze heeft het bijna niet meer, maar of ze prozyme heeft besteld dat weet ik niet, volgens mij nog niej ! maar ze informeert al bij een DA, En die bestelle het voor ons ! meer weet ik niet, even aan britt vragen, zal het zo even tegen haar zeggen, maar alles gaaat prima met teddy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nonneponnn Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 hoezo ben je hier zelf niet van op de hoogte dan?het zijn toch ook jou konijnen?en je had zelf ook kunnen informeren of britt het spul al had gekocht..vindt dit wel erg kort door de bocht Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Claire Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 (aangepast) britt heeft het de laaste tijd niet meer gezien, bedankt voor jullie hulp moes ik zegge 14 juli 2009 aangepast door Claire Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kiwi Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 Welke hulp? Ze heeft al onze adviezen genegeerd zo te zien, waarvoor moet ze ons bedanken dan? En durft ze dat zelf niet even te komen zeggen?Ik vind het overigens ook raar dat jij blijkbaar niet weet hoe het met je konijnen gaat. Lekker veel belangstelling heb je dan voor ze! :no: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabbie Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 Claire, waarom heb je je bericht gewijzigd? Er stond net heel iets anders.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kiwi Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 Wat stond er dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabbie Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 Er stond dat claire niet wist hoe het met de konijnen was. Dat ze niet wist of er prozyme was besteld, maar dat dit zeer waarschijnlijk niet het geval was. Maar dat de DA het wel in bestelling had? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kiwi Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 Zoiets staat er toch nog in het bericht erboven? Of was het een tweede bericht met dezelfde inhoud? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabbie Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 britt heeft het de laaste tijd niet meer gezien, bedankt voor jullie hulp moes ik zegge Nu staat er dit.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Claire Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 idd Sabbie, ik moest het wijzigen van britt !! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nonneponnn Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 ja idd,, ik heb net ook wat anders gelezen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Claire Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 jaaa,, ik weet het !! moest tog wijzigen van britt !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabbie Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 Claire, niet zo aangebrand hoor! Jij en Nonneponn plaatsten op hetzelfde moment jullie berichten, dus waarschijnlijk had ze de jouwe nog niet gelezen. Gaat Britt hier zelf nog reageren? Vind het namelijk niet zo netjes om een topic te openen en vervolgens niet willen zeggen hoe het afgelopen is.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 14 juli 2009 Delen Geplaatst: 14 juli 2009 omdat britt zelf niet meer instaat is zelf op de site te komen, of moet jij de reacties aanhoren omdat ze weet dat ze commentaar krijgt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten