Cisl0oveGeryon Geplaatst: 9 juli 2009 Delen Geplaatst: 9 juli 2009 maar danielle zegt ook de waarheid... en ik ook! (al weet ik er niet zo heel veel van, dus zeg dat wat ik niet zeker weet ook niet..) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 9 juli 2009 Delen Geplaatst: 9 juli 2009 Als je hier een toppic aanmaakt en om advies vraagt, om vervolgens alles in de wind te slaan... dan kun je maar beter wegblijven.. Daarin tegen denk ik ook ( verbeter me als het niet zo is ) als hier een advies gegeven wordt wat levensgevaarlijk of hartstikke slecht is voor een dier, dat er wel direct commentaar op komt. Niet om pluimen uit te delen, maar als je regelmatig op het forum komt en alleen al discussies leest, dan weet je ook dat de persoon die de adviezen geeft deze niet met de natte vinger uit de lucht opvangt.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kiwi Geplaatst: 9 juli 2009 Delen Geplaatst: 9 juli 2009 -Danielle kan het wat aardiger zeggen dan ik (ik ben niet meer zo lief als zĆ³ overduidelijk blijkt dat mensen gewoon maling hebben aan wat ik schrijf. En niet eens voor mezelf hoor, maar voor die arme konijnen die nu weer een dag (of dagen) langer moeten doortobben en er straks misschien wel weer veel ernstiger aan toe zijn. En ja, je weet wat er dan kan gebeuren, voor je het weet wordt er weer een konijn afgemaakt... :frown:). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Britt Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2009 sorry, ik ga eens navragen wat het kan zijn, en wat ik het er beste mee kan doen ! bedankt voor jullie tips ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cisl0oveGeryon Geplaatst: 9 juli 2009 Delen Geplaatst: 9 juli 2009 Ja mischien is dat ook wel zo, maar alsnog.. ik vond het niet echt een bozere reactie dan de andere, maar dat zal wel aan mij liggen, ik houd er wel over op Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cisl0oveGeryon Geplaatst: 9 juli 2009 Delen Geplaatst: 9 juli 2009 sorry, ik ga eens navragen wat het kan zijn, en wat ik het er beste mee kan doen ! bedankt voor jullie tips ! dat weet je nu toch al? of heb je al die berichten gewoon niet gezien? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Britt Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2009 jawel ik heb alles gelezen, maar hun kunnen dan ook bestellen, duss Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cisl0oveGeryon Geplaatst: 9 juli 2009 Delen Geplaatst: 9 juli 2009 wie zijn hun? je kan zelf toch ook wel bestellen!? is dat zo moeilijk? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Britt Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2009 nee dat is niet moeilijk , dan kan ik ook wel maar ik doe het liever bij de dierenarts Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cisl0oveGeryon Geplaatst: 9 juli 2009 Delen Geplaatst: 9 juli 2009 wat is er daar anders aan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Britt Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2009 laat maar, het zal wel ik vertrouw da meer kan toch ? ??!!??!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 9 juli 2009 Delen Geplaatst: 9 juli 2009 Britt,!! ik heb dit toppic nu meegelezen, je bent wel iegenwijs hoor! Kiwi EN Danielle doen hun best om jou goede info te geven, waarom je ook vroeg en dan geeft je z'n antwoord? dan kan je beter gen topic openen als je het toch zelf al zo goed weet.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 9 juli 2009 Delen Geplaatst: 9 juli 2009 Ik heb zojuist besteld en net een mail gekregen dat het zojuist met tnt post verzonden is.. kortom.. morgen in huis.. en geen verzend kosten.. das pas service! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 9 juli 2009 Delen Geplaatst: 9 juli 2009 zo! Sherrifke! das mooi meegenomen geen verzendkosten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carino Geplaatst: 9 juli 2009 Delen Geplaatst: 9 juli 2009 @sherrifke jah idd fijn dat er geen verzend kosten bij zitten en britt.. dalijk heb je het eindelijk zo ver dat niemand meer reageert op jou berichten ik wordt hier zo moe van he hier proberen mensen met je mee te denken en ervaringen te delen en jij doet tegenstrijdig...pffff.. geen wonder dat kiwi dan zo pist off reageert Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 9 juli 2009 Delen Geplaatst: 9 juli 2009 laat maar, het zal wel ik vertrouw da meer kan toch ? ??!!??!! Dat kan.. maar wat was je intensie dan om dit toppic te starten?:bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 9 juli 2009 Delen Geplaatst: 9 juli 2009 uhh, als ik nu dopm klik sorry, maare wat is intensie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 9 juli 2009 Delen Geplaatst: 9 juli 2009 uhh, als ik nu dopm klik sorry, maare wat is intensie?intensie bedoel ik mee: bedoeling.. Wat was de bedoeling met het openen van dit topic Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carino Geplaatst: 9 juli 2009 Delen Geplaatst: 9 juli 2009 ess ik denk dat sherrif bedoelt waarom ze dit topic opent als ze tog niet luister na advies van anderen en steeds maar weer een andere topic opent en steeds het zelfde komt...(als ik het fout heb moet je het maar zegggen hoor sherrifke ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carino Geplaatst: 9 juli 2009 Delen Geplaatst: 9 juli 2009 ooh je was me al voor haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sherrifke Geplaatst: 9 juli 2009 Delen Geplaatst: 9 juli 2009 ooh je was me al voor haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Britt Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2009 sorry , maar ik zal de dierenarts eens bellen nu Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Britt Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2009 ik moet even wachten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Britt Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2009 ik word vanavond terug gebelt omdat het nu druk is , ik word eind van de middag terug gebelt Ik ga nu Doeii, ik ga eend kijken Bij Teddy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EssJJ Geplaatst: 9 juli 2009 Delen Geplaatst: 9 juli 2009 Oke, bedankt, weer een iets grotere woordenschat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten