elvira88 Geplaatst: 6 juli 2009 Geplaatst: 6 juli 2009 Post hier leerzame filmpjes over konijnenIk heb er een paar gevonden, ze zijn helaas wel in het engels, als jullie er nog meer hebben, post vooral de linkjes, ik ben benieuwd.sexen van konijnen: Nageltjes knippen: Symptonen Myxomatose Oppakken van een konijn: Oormijt:
merelvandijke Geplaatst: 6 juli 2009 Geplaatst: 6 juli 2009 ik ben het alleen niet eens met de derde manier van oppakken, een konijn vind het absoluut niet leuk om op zijn rug te liggen en de enige reden waarom hij zo bijft liggen is omdat hij in een soort "trance" is, want in het wild blijven ze ook voor dood liggen als ze door een roofdier op hun rug worden gegooid. ten minste, zo heb ik het geleerd, maar misschien heb ik het wel helemaal fout
elvira88 Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Geplaatst: 6 juli 2009 nee ideaal is het niet, maar ik doe het ook zo om het geslacht te controleren. Gelukkig is dat niet een handeling die veel voor komt. Ik zit eigenlijk te wachten of er nog balletjes komen maar volgens mij blijft het toch echt een vrouwtje
Rian Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Och och dat nijntje met oormijt...arme nijn. Heeft er echt pijn aan, hij krijst! Vreselijk. Maar goed dat hij behandeld wordt...Hij zit echt helemaal onder. Heb tot nu toe alleen dit filmpje bekeken, wel leerzaam.
Aanbevolen berichten