Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Post hier leerzame filmpjes over konijnen

Ik heb er een paar gevonden, ze zijn helaas wel in het engels, als jullie er nog meer hebben, post vooral de linkjes, ik ben benieuwd.

sexen van konijnen:

Nageltjes knippen:

Symptonen Myxomatose

Oppakken van een konijn:

Oormijt:

Geplaatst:

ik ben het alleen niet eens met de derde manier van oppakken, een konijn vind het absoluut niet leuk om op zijn rug te liggen en de enige reden waarom hij zo bijft liggen is omdat hij in een soort "trance" is, want in het wild blijven ze ook voor dood liggen als ze door een roofdier op hun rug worden gegooid. ten minste, zo heb ik het geleerd, maar misschien heb ik het wel helemaal fout

Geplaatst:

nee ideaal is het niet, maar ik doe het ook zo om het geslacht te controleren. Gelukkig is dat niet een handeling die veel voor komt. Ik zit eigenlijk te wachten of er nog balletjes komen maar volgens mij blijft het toch echt een vrouwtje :P

Geplaatst:

Och och dat nijntje met oormijt...arme nijn. Heeft er echt pijn aan, hij krijst! Vreselijk. Maar goed dat hij behandeld wordt...Hij zit echt helemaal onder.

Heb tot nu toe alleen dit filmpje bekeken, wel leerzaam.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .