Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

weer even een vraagje :$

ik was mijn konijn aan het aaien en ik zie er op sommige plekken allemaal kleine stipjes op zitten maar echt kleine stipjes dus niet zwarte punten.

zijn dit vlooien?

ik heb er denk ik een paar zien springen maar het valt niet erg op.

wat is dit en wat moet ik er tegen doen?

ik zou echt niet weten of het vlooien zijn ofzo......

Geplaatst:

Je link verwijst nergens naar, maar dat maakt ook niet uit. Ik zou zƩker niet zelf gaan zitten dokteren met medicijnen, maar gewoon even naar de dierenarts gaan als je het niet vertrouwt.

Geplaatst:

Het is ook heel moeilijk om dat zelf te zien, volgens mij bekijkt een DA het altijd onder een microscoop om precies te zien wat het is, omdat 'de veroorzakers' zo klein zijn.

Geplaatst:
jha maar als het nu niets is...

Als het niets is ben je hooguit een keer voor niets naar de dierenarts geweest. Jammer van het geld, maar beter een keer voor niets dan te lang wachten terwijl een dier medische zorg nodig heeft.

Geplaatst:

Voor niets zou het nooit zijn, een beetje dierenarts kijkt je konijn dan gelijk helemaal na. Oren, tanden, een APK-keuring voor je konijn is wel eens nodig.

Geplaatst:

Een dierenarts zal met een vlooienkammetje wat van die stipjes uit de vacht kammen en daarna onder de microscoop bekijken.

Dan is meteen duidelijk wat het is,en krijg je de juiste medicatie voor je nijn mee.

Succes!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .