Leonie83 Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Hallo allemaal.. even jullie raad. Toen ik net thuis kwam van boodschappen doen, zag ik dat frummel de zak met voer die normaal ver van de kooi afstaat heeft aangeknaagd. Of ze het het heeft binnen gekregen weet ik niet.. Er lagen in het hok allemaal stukjes plastic... Iemand een idee???
Kiwi Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Ik denk dat ze eerder teveel voer heeft binnengekregen dan dat plastic. Je kunt er nu weinig meer aan doen als ze inderdaad plastic zou hebben gegeten. Ik zou alleen wel even in de gaten houden of ze verder goed blijft eten, keutelen en plassen.
Leonie83 Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Geplaatst: 4 juli 2009 Dank je Kiwi... Heb gelijk het hok schoongemaakt en ze eet wel hooi, maar het voer in haar bakje laat ze staan...
Saf Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 ze zal ook wel van het voer gesnoept hebben denk ik als de zak kapot is. Dat zou verklaren waarom ze minder voer eet nu. Als ze veel te veel heet gehad heeft ze morgen misschien ook BDK keutels.
Leonie83 Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Geplaatst: 4 juli 2009 Gelukkig, ik kom net thuis.. en madam heeft alles op en zat alweer "te zeuren" om nieuw eten.. Ze lijkt weer helemaal in orde!
moppies Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Wij hebben toch ook wel eens een 'snaai-bui' alles dat dichtbij staat eten we op....Eindelijk kon jouw konijn ook eens lekker écht snoepen.... Fijn dat het goed gaat!
Aanbevolen berichten