Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik weet niet, ik zou erg oppassen omdat die van jou nog zo jong zijn. Ik las laatst ook iets over dat langharige konijntjes een vrij tere huid kunnen hebben, en daardoor eerder zouden verbranden als je het haar wegknipt. Ik zou er in ieder geval erg voorzichtig mee zijn.

Geplaatst:
Ik weet niet, ik zou erg oppassen omdat die van jou nog zo jong zijn. Ik las laatst ook iets over dat langharige konijntjes een vrij tere huid kunnen hebben, en daardoor eerder zouden verbranden als je het haar wegknipt. Ik zou er in ieder geval erg voorzichtig mee zijn.

ik heb het idee dat ze gewoon laat is met verharen of zo iets. Rondom haar koppie hoort het wel wat langer volgens mij.. maar haar rug (bovenkant) is kort en de zijkant is wat langer (ook wat pluiziger)

Geplaatst:

ik had dat geloof ik ergens neergezet, ik zat met dezelfde vraag en hem gewoon de dierenarts gebeld...

hun zeiden nee, vanwege bovenstaande redenene...

gewoon flink kammen dus!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .