mitchchieff Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 mijn konijn Witje drink al een paar maanden minder water dan normaal maar zij heeft er volgensmij geen last van moet ik hier oets aan doen of zo laten
Snowy&Witje Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Wat eet je konijn allemaal? Krijgt ze veel groente, dan kan het daar aan liggen. Of als ze veel gras eet drinkt ze ook minder. Omdat in gras & groente veel vocht zit waardoor ze veel minder water nodig hebben.
Mariellexxx Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Zolang ze niet uigedroogt overkomt hoef je geen actie te ondernemen lijkt mij.Probeer meer groenvoer te geven (voor wat ze gewend is), en als ze echt minder gaat drinken kan je misschien wat in een spuitje geven.
mitchchieff Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Geplaatst: 4 juli 2009 ik geef Witje best veel gras en druiven bladeren dus ik denk dat er niks is
moppies Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Als je een drinkflesje gebruikt kun je even kijken of het water er wel makkelijk uitkomt. Het zou eventueel zo kunnen zijn dat het flesje iets verstopt zit. Zo niet: niets aan de hand met veel gras en bladeren.
Aanbevolen berichten