Puckmuck Geplaatst: 28 juni 2009 Geplaatst: 28 juni 2009 :love:hoe kun je ijgelik zien dat ze gezond zijn
Carino Geplaatst: 28 juni 2009 Geplaatst: 28 juni 2009 als ze goed eten en drinken en zijn eigen wassen dan is er niets aan de hand
Carino Geplaatst: 28 juni 2009 Geplaatst: 28 juni 2009 het beste om je konijn gezond te houden is als je ze biks geeft (je moet je konijn natuurlijk niet de hele dag biks laten eten zodat hij geen hooi meer lust het beste is dus om 25 gram per kilo van je nijn aan te houden drinken is ook heel erg belangrijk ow jah en groen voer is ook belangrijk hier op de site staat een lijst met wat ze wel en niet mogen
Carino Geplaatst: 28 juni 2009 Geplaatst: 28 juni 2009 ow jah en die 25 gram dan in de ochtend en in de avond geven
Kiwi Geplaatst: 28 juni 2009 Geplaatst: 28 juni 2009 Wat ook héél belangrijk is om te zien of je konijn gezond is, zijn de keutels. Die moeten mooi rond en droog zijn, en moeten regelmatig gedeponeerd worden.
Carino Geplaatst: 28 juni 2009 Geplaatst: 28 juni 2009 aah jah kiwi goed dat jij het er nog bij hebt gezetik zat al de hele tijd ik in me hoofdt dat ik nog iets vergeten was haha
Britt Geplaatst: 29 juni 2009 Geplaatst: 29 juni 2009 eve over de keutels, soms liggen er bij onze konijnen, vieze,natte,grote en sladderige kerutels, maar als ik ze minder eten geeft is het minder maar zodra ze weer iets meer krijgen komen ze weer te voorschijn is dat goed ?En onze Stamper, heeft altijd een heel vies kontje !
Tuinkabouter Geplaatst: 29 juni 2009 Geplaatst: 29 juni 2009 Dan geef je ze teveel zoals je eigenlijk zelf ook al zegt. Minderen totdat de keutelfabriek goed zijn werk doet.
Carino Geplaatst: 29 juni 2009 Geplaatst: 29 juni 2009 @ britt als de kont echt zo vies is waarom maak het dan niet schoonpak een bakje met lauw water houw het konijn goed vast en was met de andere hand zijn kontje en idd zo als tuinkabouter al meld je geeft ze dan teveel eten
Aanbevolen berichten