Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, vanmorgen was het dan zover. De dametjes lagen heerlijk:yes: in het zonnetje en vonden het wat interresant dat er een grote bak in de ren kwam te staan met zo'n heerlijk kussentje. Heel nieuwsgierig gingen ze achter elkaar de bak in, maar toen ging het deurtje dicht!! En dat was natuurlijk niet de bedoeling. Zo zielig :$zaten ze te kijken, en met buikpijn had ik ze om half 10 afgegeven bij de da. Eenmaal thuis, hun hok eens goed schoongemaakt, en hier in de kamer een plaid neergelegd met een ren eromheen en een grote bak ernaast met een kussen en handdoek om 's nachts op te slapen. Om één uur kon ik bellen, en het was allemaal :bounce:goed gegaan:bounce:!!!!!!!!! Ik mag ze om kwart voor 7 gaan :party:halen, en kan niet wachten tot het zover is. Als ze thuis zijn, horen jullie wel hoe het hier gaat.:whistle2:

Geplaatst:

kan het me voorstellen, ik ben er van tevoren al flink mee bezig geweest, en kan nou niet zeggen, dat ik me vandaag prettig heb gevoeld. Zal blij zijn als ze weer thuis zijn.

Geplaatst:

Zodra morgen middag/avond aan is gebroken lach je weer wat na om alle zorgen die je de eerste avond/nacht/ochtend doormaakt ;)

Het gaat vast goed!

Geplaatst:

De eerste nacht/dag is inderdaad zenuwslopend (eet ze wel, drinkt ze wel, keutelt ze wel), maar daarna zul je zien dat het alleen maar beter gaat. Sterkte! :)

Geplaatst:

nou, we zijn weer een dag verder. Ik had gisteravond al het idee dat het met Dot wel goed :yes:zat, ze keutelde al toen ze net thuis was en begon ook meteen al te eten. Maar Truus zat niet :$lekker in haar vel, ze at niet en bleef maar zielig liggen. Had haar gisteravond al wat gedwangvoert en ook hooithee met een spuitje gegeven. Vanmorgen zag het er niet beter uit, Dot pakte alles waar ik mee aan kwam maar Truus draaide zich meteen om. Ik had de da maar gebeld, ik had nog wat pijnstiller in huis van toen Bobbie ziek was. Hij raadde aan om dat maar te gaan geven, en na 10 minuutjes begon ze zich al wat te wassen, en te drinken. Eten niet maar daar hebben we spuitjes voor..... Vanavond, na de hele dag van alles te hebben geprobeerd, gaf ik haar maar van dat "goedkope mengvoer" wat onze Pleun graag heeft, en het lukte, :mdr: dat begon ze dan toch te eten. Niks SS, gewoon gemengd graag!!!!!!!! Nou zolang ze maar wat eet, denk ik nu, en als het weer echt goed gaat, leren we dat wel weer af. Het rompertje:grrrrrr: vond ze ook niets, was snel weer uit, maar ze zit telkens aan de hechtingen, dus dat houden we dan nog maar in de gaten. Ik zal zo wat foto's proberen te plaatsen van de ziekenboeg!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst:

ah... spannend he?.. wel fijn om te lezen dat ze weer eten etc.. dat is toch het belangrijkste en tja, gemengd voer is dan wel aantrekkelijk he?.. zou hetzelfde gedaan hebben hoor! Als er maar wat in gaat he?..

nou sterkte met de ziekenboeg!!

Geplaatst:

Ik heb bij Truus wel gezien dat ze wat hechtingen los heeft gemaakt, maar het was allemaal nog wel dicht, dus die onderhuidse hechtingen heeft ze met rust gelaten. Het zal niet zo'n mooi plekje worden, maar als de vacht weer aan groeit zie je er niet veel meer van, en ze heeft er geen last van. Nu heeft ze weer meer aandacht voor het eten en de omgeving, dus haar buik laat ze wat meer met rust. Gelukkig maar.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .