Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb gebelt en de situatie uitgelegt. Ze willen dat ik vanmiddag ff met sherrif langs kom om haar te laten checken en voor darmstimulerende middelen te kijken. Ook aangegeven van de pijn stilling.. Moet om 4 uur daar zijn vanmiddag...

• Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik denk dat je je over dat stilzitten ook niet zo'n zorgen moet maken (tenzij ze ook niet reageert op jou). Mijn konijntjes zijn overdag altijd aan het luieren. Misschien kan je haar af en toe eens stimuleren om te lopen?

Snufje eet hier ook alleen nog maar dingen die ik voor haar neus hou (en dan enkel wortelloof en basilicum, geen witloof, perterselie, wortel, biks, hooi), niets wat op de grond ligt. Dus ik bied haar regelmatig wat dingen aan.

Over de pijnstilling weet ik niet. Ik moet 2x per dag 0,3 ml geven, maar dat is metacam en geen carprofen. Ik zie ook wel geen verschil nadat ik haar pijnstilling heb gegeven.

Geplaatst:
Ik heb gebelt en de situatie uitgelegt. Ze willen dat ik vanmiddag ff met sherrif langs kom om haar te laten checken en voor darmstimulerende middelen te kijken. Ook aangegeven van de pijn stilling.. Moet om 4 uur daar zijn vanmiddag...

Ah goed dat je gebeld hebt. Het zal wel allemaal in orde komen!!

Geplaatst:

@ Katrien:

Dat ze nog maar enkel dingen eet die jij aanbied is normaal hoor. Het is zelfs al redelijk snel dat ze terug eten.

Stil liggen is ook geen probleem, ze zijn natuurlijk geopereerd en zullen er wel last van hebben.

Hier was ze na haar pijnstilling toch iets fitter en comfortabeler.

Maar als je geen duidelijk verschil ziet, moet je je ook geen zorgen maken hoor.

Snuf eet al terug en je hebt al keutels gezien, dus dat zal wel in orde komen.

Geplaatst:

We zijn weer terug van de DA. Ze hebben haar wond gechecked, en deze ziet er goed uit en voelt goed aan. Ze heeft een flinke pijnstiller gekregen en een spuit voor de darmwerking op gang te krijgen. Binnen een uurtje zou ze zich wat beter moeten voelen.

Ben erg opgelucht dat ik even langs ben gegaan..

Geplaatst:

ze zit er nog steeds, met een flinke prop hooi in het smoeltje...

Wat een verbetering.. meteen aan het hooi...

Lijkt er op dat die pijnstiller van zojuist goed aanslaat

Ze zit overigens nog steeds gemutlich op de bak ... :D:D

Geplaatst:

onze blikke kruisen elkaar.. een stilte heerst in de zaal. Een brandende vraag doolt zwijgzaam door de ruimte.. sherrif hijst een oor in de lucht, shief kijkt verbijsterd de zaal rond, sherrif daarin in tegen is nog steeds niet van plan om het antwoord op de vraag te onthullen.. wederom die stilte... Het vermoeden dat we hier in het ootje genomen worden, stijgt.. sherrif ligt comfortable met haar billen op het o zo zachte page toiletpapier, en lijkt dan ook niet van plan om snel haar keuteltjes te onthullen..

to be continued....

Geplaatst:

haha sherrifke...

geen zorgen jou nijn zijn darmen zijn stil geweest nu zij weer eet en drinkt komen de keutels vanzelf (en is dat niet zo moet je toch even weer terug na de dieren arts...) geef uhm een knuffel van jou..

irritant he die bezorgt heid :P

Geplaatst:

Die bezorgtheid is nu wel behoorlijk afgenomen. Als ik zie hoe ze nu door het huis huppelt en door de hooibaai worsteld, heb ik er een heel goed gevoel bij :D

Ze is 180 graden gedraaid met vanmiddag :D

Geplaatst:

Fijn om te lezen, dat is voor jezelf ook weer een beetje een geruststelling hĆØ! Als ze zo stil zitten en niks lijkt te werken raak ik altijd even helemaal in paniek :$ en daarbij is het nog enorm frustrerend. Maar als ze weer rondhuppelt... Klinkt goed! :D:yes:

Geplaatst:

Ben ook erg blij dat ik gegaan ben. Ze wordt altijd goed opgevangen daar. Beide spuiten die ze gekregen heeft vielen onder de nazorg en heb nog een spuitje meegekregen voor te dwangvoeren ( mocht het nodig zijn geweest )

Die keuteltjes komen vast wel goed. Tot nu toe nog niks, maar zodra de drollen gaan rollen, zal ik een hier een post zetten :party:

Geplaatst:

Super hoor!!! Dikke zoen voor Sherrif!

Ik heb hier geen keutels meer gezien sinds vanmiddag, maar het waren er toen wel 25! Snuf was daarnet spontaan aan wat hooi aan t knabbelen. Niet veel, maar de eetlust is dan toch aan het terugkomen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .