bunny ranch chanty Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 Vijlen bedoel ik ik zit zowat iets te knippen dus zat daar aan te denken ik heb deze da van konijnen.nl prima optie soms kan enkel door 2 keer te vijlen de tanden behouden blijven! Dit moet je niet uit sluiten. correcte da!Als een konijn stopt met eten door andere omstandig heden moeten de tanden er gelijk uit. is ook correct! De tanden van jouw konijntje zijn niet lang dus ze slijten wel.Waneer gaat ie vijlen dan?
daffbunny Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Geplaatst: 30 juni 2009 De tanden staan niet goed op elkaar maar over elkaar heen (anders als op de foto) Ze gaat vijlen als ze stopt met eten. Lekker gevoel als ik op vakantie ben....
bunny ranch chanty Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 Tanden horen niet op elkaar te staan de boven tanden horen over de onder tanden te gaan.Wat ik begrijp staan de boven tanden iets meer er over heen naar voren.
daffbunny Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Geplaatst: 24 juli 2009 Ik ben terug van vakantie en ze heeft de hele vakantie netjes gegeten. Ze is nog niet thuis morgen halen we haar weer op. Binnekort moet ik weer naar de DA voor een controle
Loesah Geplaatst: 26 juli 2009 Geplaatst: 26 juli 2009 Gelukkig heeft ze netjes gegeten. En die da klinkt goed
max Geplaatst: 27 juli 2009 Geplaatst: 27 juli 2009 fijn dat het tijdens jouw vakantie in elk geval allemaal goed is gegaan.. nu kun je haar zelf weer in de gaten houden,... beter gevoel toch? sterkte met de tandenkwestie!
Aanbevolen berichten