Petradhd Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Dit lijkt me nog steeds niet echt op EC wijzen. Wat je zou kunnen doen is de dierenarts vragen om een autopsie om de doodsoorzaak te achterhalen. Wellicht is het toch iets met de hersenen geweest? Of vergiftiging, of zoals Cindy aangaf een steek van een insect.
zwarte panter Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Persoonlijk denk ik hier ook niet erg aan EC...daarvoor is het ook gewoon te snel gegaan... Voor je hond moet je geen schrik hebben, als het al EC is, kan hij het niet krijgen. Veel sterkte!
suzanne24 Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Hallo, Jemig zeg lees net het hele verhaal. Wat erg voor je. Ik wens je veel sterkte met het verwerken van het verlies.
Kiwi Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Jeetje zeg, dat is schrikken! :frown: Ik sluit me bij Dollie aan; het heeft zeker niet aan jou gelegen, jij hebt er alles aan gedaan om je konijn weer gezond te krijgen. Sterkte!
Yvon Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Jeetje wat een verhaal!! Wat erg dat ie het niet gehaald heeft, en je hebt er nog wel zo hard voor gevochten. Sterkte met het verlies van je konijntje.
max Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 ach jeetje.... wat vreselijk...ik wens je heel veel sterkte!
bunny ranch chanty Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 Heel veel sterkte meis met dit plotselinge verlies van je meisje.
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 pff sterkte, dat is snel gegaan ineens.
YvonneH Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 Jemig he, dat is idd snel gegaan.Heel veel sterkte!
boukje Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 ik wil je ook heel graag, veel sterkte wensen, met het verlies van je meisje. Ik hoop dat je er nog achter komt wat het nou geweest is, zodat in elk geval, de ander of op tijd geholpen kan worden, of nergens bang voor hoeft te zijn. Veel sterkte in elk geval
miesje890 Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 Veel sterkte zeg! Ik lees pas net je topic en zat al te bedenken wat het kan zijn en dan lees je dit! Verschrikkelijk! Veel succes verder
Chani Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 heel veel sterkte met dit verlies, je hebt echt alles gedaan wat je kon hoor!
Yokibear Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Ik kan ook een Binnenholtonsteking zijn .. volgens mij is er dan ook een kans dat z'n kopje scheef gaat hangen .. ik weet het niet zeker .. maar het is wel iets om na te vragen
Dollie Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Yokibear, heb je wel alles gelezen? Het konijntje is inmiddels overleden..
erinna Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 ik vind het wel een beetje vreemd dat je DA bij een scheve kop niet meteen aan een oorprobleem denkt. (midden)oorontsteking bijvoorbeeld veroorzaakt zoiets en komt wel eens voor bij konijnen. ook van een pasteurella infectie kan een konijn torticollis krijgen, maar dan had je nijn nu of een tijdje terug ook een snotneus gehad moeten hebben lijkt mij.Als je het niet vertrouwd zou ik inderdaad ook naar een andere DA gaan. Degene waar je nu heen gaat, staat die op de lijst van konijnkundige DA's? Het konijnn van een vriendin van mij had dit probleem.. zij is er wel beter van geworden gelukkig want het was ook mogelijk dat het kopje scheef zou blijven staan. het is tevens de moeder van mijn nijnen:) maja ze heeft nu nergens meer last van:)
Aanbevolen berichten