Britt Geplaatst: 22 juni 2009 Delen Geplaatst: 22 juni 2009 Onze Snuggel heeft een rood bultje in zijn geslacht weten jullie wat het kan zijn ?, we laten het wel even controleren door de DA ik hoor graag jullie reacties Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 22 juni 2009 Delen Geplaatst: 22 juni 2009 Geen idee.... Laat er de dierenats maar naar kijken! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ginaa Geplaatst: 22 juni 2009 Delen Geplaatst: 22 juni 2009 Inderdaad.Als je het niet vertrouwd kan je maar beter even langs de Dierenarts gaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 22 juni 2009 Delen Geplaatst: 22 juni 2009 Hebben jullie al een afspraak bij de DA gemaakt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yvon Geplaatst: 22 juni 2009 Delen Geplaatst: 22 juni 2009 Even mee naar de DA gaan... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Claire Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 het is een absesje, als het groter word dan moeten we terug, anders kan het verstoppen en dan kan het konijn dood gaan. Want dan kan het konijn niet meer poepen, maar het poept nog we, maar we houden het bij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
max Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 o.k., maar moet een abces niet weggehaald worden?... volgens mij kan dat vol pus zitten en erg vervelend worden voor een konijn?.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Claire Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 ze zeiden als het groter word moet ik mteeen naar de DA komen, dus Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
miesje890 Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 oke, nou ben benieuwd. Volgens mij kan je dat beter uit voorzorg weg laten halen ?!? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yvon Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 Ja, voorkomen is beter dan genezen, lijkt mij... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
miesje890 Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 Ja misschien wordt het wel groter van binnenuit? (of is dit een hele domme opmerking) maar dan kan je dat toch niet zien? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Claire Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 nou, ik zie het bultje wel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 ja, maar het kan ook een fistel worden ( dan groeit er een tunneltje naar binnen) dan zie je van buiten dus niet dat het groter wordt, maar groeit het abces verder naar binnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
miesje890 Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 Dat bedoelde ik dus (toch niet zo'n domme opmerking) maar mag ik vragen waarom je het niet uit voorzorg laat weghalen? Als er zoiets bij mijzelf zat, had ik het wel geweten, maar waarom bij het konijn niet? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 inderdaad. een abces is eigenljik een ontsteking volgens mij, maar dan geisoleerd. en dat gaat niet uit zichzelf weg volgens mij en wordt vaak groter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Claire Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 (aangepast) nou als het nog niet nodig is, doe ik het ook niet ! dan scheelt me dat weer geld, en dat kan ik dan weer voor de DA gebruiken als het nodig is, maar ik let er heeel goed op, en als het groter word ga ik echt naar de DA hoor. 23 juni 2009 aangepast door Claire Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
miesje890 Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 ja zoiets had ik ook in mijn achterhoofd. Het is jammer dat het konijn zelf neit kan aangeven of hij (of zij) pijn heeft ja of nee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
miesje890 Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 nou als het nog niet nodig is, doe ik het ook niet ! dan scheelt me dat weer geld, en dat kan ik dan weer voor de DA gebruiken als het nodig is, maar ik let er heeel goed op, en als het groter word ga ik echt naar de DA hoor. Volgens mij is het nu nodig? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 als het inderdaad een fistel wordt kan er een kanaaltje naar de darmpjes gevormd worden. nu is het waarschijnljik nog een kleine ingreep, maar als je langer wacht wordt het een grote ingreep en wordt het ook een duurdere ingreep.en je bent er al mee naar de dierenarts geweest, dus vond je het zelf al niet nodig? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Claire Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 jaa,, maar de DA zei tegen mij dat het idd een abcesje is, maar als het groter word dan moet ik terug komen, ik moet weer de les in. laat jullie het weten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 het blijft jou keus, maar ik zou niet wachten. je weet niet hoe het er onder de huid uit ziet en hij kan al wel heel veel pijn hebben bij het plassen of poepen omdat het er op drukt. en als het abcesje open gat ben je verder van huis.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
miesje890 Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 Dan kost het inderdaad veel (heel veel meer) geld.Ik weet hoe jullie situatie is (en ook dat jullie niet echt iets aannemen van hier op het forum, maar dat is een ander verhaal). Maar als je slim bent laat je er nu iets aan doen, dan weet je én dat het je konijn geen pijn doet met wat voor handeling dan ook én dat je van te voren geld bespaard. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kiwi Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 Het zal zeker niet uit zichzelf weggaan. En de kans dat het groter wordt is wel degelijk aanwezig. Net als de kans dat het abces naar binnen toe groeit, waardoor je niet ziet dat het groter wordt en je konijn misschien wel erge pijn heeft zonder dat je het merkt. Hoe langer je wacht, des te groter wordt de ingreep straks. Al snap ik die dierenarts ook niet, die zou dat toch ook moeten weten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yvon Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 Als het groter wordt, is de ingreep straks groter en heeft je konijn ook daar meer last van Ik zeg beter nu.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 23 juni 2009 Delen Geplaatst: 23 juni 2009 @ Britt of Claire: Zijn jullie echt met dit konijn naar een DA geweest? Ik las gisteren een bericht van één van beide dat ze daarna nog hebben veranderd.Maar er stond iets dat ze gingen informeren bij 'de zoon van de baasjes van de uitlaathond van...' ofzoiets.... Ik hoop dus dat het konijn in kwestie ook echt gezien is door een DA? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten