Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi allemaal,

in een andere topic vertelde ik dat mijn konijn schijnzwanger is en melk produceerd. nu voelde ik gisteravond in eens een aantal verdikkingen onder de tepels (niet bij allemaal, alleen waar melk uit komt volgensmij)

het doet haar geen pijn als ik het aanraak.

ik ben bang dat het ee ontsteking is of erger een tumor? heeft iemand hier ervaring mee?

Geplaatst:

Sorry Flo ik heb er echt geen ervaring mee :$ Misschien toch nog maar even je DA bellen voor de zekerheid of morgen langs proberen te gaan? Hij zei toch iets als er geen doorzichtig vocht uit kwam als je erin kneep je weer langs moest komen??

Geplaatst:

hey ik denk dt je me met iemand verward! ben namelijk nog niet na de da geweest!

maar blijkbaar had iemand hetzelfde probleem??

Geplaatst:

Volgensmij kan het zijn omdat ze schijnzwanger is dat ze melk wilt produceren! Miriam heeft me dat laten voelen bij mijn konijnen toen ze nestjes hadden. Je voelt echt een verdikking ja! Zo konden ze voelen wie de moeder was enzo! Denk dat dat ook bij jouw het geval is, maar weet niet zeker hoor!

Geplaatst:

tjah hoe moet ik het uitleggen, onder de tepel voel ik een soort heuveltjes (lang, kort) niet duidelijk 1 streep!

een soort misvormde bultjes!

en alleen bij de gene waar melk uitkomt/kwam!

Geplaatst:

Oh hihi, sorry! Moet je anders even op BB kijken, afgelopen week was er volgens mij nog iemand die bij haar voedster had dat er bultjes onder de tepel zaten zegmaar. Die was naar DA geweest en die zei dat als je erin kneep en er kleurloos vocht uit kwam het goed was en het voortkwam uit nesteldrang...

Als het niet kleurloos was moest diegene wel langskomen, zal eens kijken of ik het voo rje kan vinden hoor...

Geplaatst:

hey dank je dank je! ik zag de topic wel maar niet het antwoord van de da! ben al enorm gerust gesteld!! was zo bang dat het iets erg zou kunnen zijn, er komt bij haar gewoon melk uit want toen er per ongeluk wat uit kwam en ik bij dr neus in de buurt kwam ging ze verwoed aan mn vingers likken(normaal bijt ze alleen maar;P)

ik ben super blij! nu even een afspraak maken bij de da voor een gesprekje over de sterelisatie, en financieel had ik er eigenlijk ook niet echt rekening mee gehouden (schaam) dus moet even gaan rekenen haha.

enorm bedankt!!!!

Geplaatst:

haha, geen probleem hoor, daar zijn we hier allemaal voor op BB toch?!

Lees je van tevoren in elk geval goed in over de sterilisatie en denk goed na over waar (welke DA) je het laat doen.. Er zit niet alleen veel verschil in kundigheid maar ook in prijs van DAs. Hier op BB staan er iig verschillende topics over!

Succes!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .