Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hey BB'ers,

ik vroeg me af of mijn konijnen niet iets wat te dik zijn. ik weer dat je hun ruggegraat lichtelijk tot normaal moet voelen en er voor zorgen dat ze niet zo'n wham krijgen.. maartoch vroeg ik me even af wat jullie denken dat mijn konijnen horen te wegen..???

mijn voedsters(zusjes) zijn:

- ongeveer 20 cm lang

- ongeveer 15 cm hoog

- ze zijn nu 1 jaar oud

- ze krijgen elke dag 1 handje biks(met beetje gemengd er door, dat wil ik sowieso weer veranderen naar alleen biks..me moeder vond dat gekleurde er veel te leuk uitzien dus vandaar:penguin:) en ze krijgen een hooi ruifje vol met hooi inclusief nog zo'n hooi voer bal af en toe gevuld met hooi.

- ik voel de ribbetjes nog net maar dat wil ik even terzijde laten..:he:

hier nog een foto. misschien dat dat en betere indruk achterlaat..

1000396.jpg

Groetjes!!:love:

Geplaatst:

tja, lastig om te zeggen, ook al omschrijf je het al zo duidelijk mogelijk ...;).. ik denk dat je het zelf het beste weet.. als ze lekker aan voelen en je kunt hun ruggegraat voelen is het volgens mij prima.. volgens mij hebben ze zo te zien genoeg ruimte?.. dus dan hebben ze ook beweging etc.. ik heb ook geen idee hoe zwaar max en floor zijn, maar ze zien er gewoon goed uit..

lang verhaal om te zeggen dat ik het niet weet he?.. hahaha...

Geplaatst:
tja, lastig om te zeggen, ook al omschrijf je het al zo duidelijk mogelijk ...;).. ik denk dat je het zelf het beste weet.. als ze lekker aan voelen en je kunt hun ruggegraat voelen is het volgens mij prima.. volgens mij hebben ze zo te zien genoeg ruimte?.. dus dan hebben ze ook beweging etc.. ik heb ook geen idee hoe zwaar max en floor zijn, maar ze zien er gewoon goed uit..

lang verhaal om te zeggen dat ik het niet weet he?.. hahaha...

hhehe heel lang:P grapje:P heheh ze hebben inderdaad een grote ren aan hun hok zitten dus binkys kunnen ze met gemak maken hhehe:P
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .