Sherrifke Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Tegenwoordig vind ik steeds meer keuteltjes die met elkaar verbonden zijn door middel van een haartje..2 bolletjes met een draadje er tussen.. :bounce:Kan dit kwaad?
wupsie Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 blijf er goed op letten dat ze blijven keutelen en eten. en dat de keuteltjes niet kleiner worden. Doord de ruiperiode krigjen ze met wassen veel haren binnen die in de keuteltjes gaan zitten (vandaar de kettinkjes) als die haren gaan samenklonteren kan je konijntje verstopt raken (met alle gevolgen van dien....)
Sherrifke Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Geplaatst: 18 juni 2009 Is er iets wat ik kan doen om te voorkomen dat ze te veel haren binnen krijgen?Veel borstelen?
Kiwi Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Inderdaad, elke dag even borstelen met een rubberen borstel (dat herinnert me er aan dat ik morgen zelf ook maar eens vor zo'n ding moet gaan kijken).
wupsie Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 wat voor rubber bostel bedoelen julie dan? ik heb al erg veel borstels geprobeerd mar nog neit echt 1 gevonden die me bevalt ( vlooien kam, kattenborstel, slickerborstel)
Aanbevolen berichten