Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Raak nog even niet in paniek in elk geval...

In andere topics is ook te lezen dat het soms gewoon wat langer duurt voordat het op gang komt. Ook kan je daar lezen dat er meerdere konijnen zijn die geen behoefte hebben aan kruiken e.d., Nijn heeft er ook geen gebruik van gemaakt. Even achter de oortjes voelen, voelt dat warm is het okay, is dat (erg) koud dan kan je de kruik even naast haar leggen...

Wat het eten en drinken betreft: je kan proberen te dwangvoeren (Science selective brokjes kan je met water in een papje omtoveren) of bijvoorbeeld een eerste wortelhapje, met zo'n zelfde spuitje kan je ook water geven... Zoals je in mijn topic kan lezen was dat bij Nijn ook geen succes en ik heb gewoon afgewacht tot ze zelf ging eten (dat kwam 's nachts op gang)...

Even de nacht aankijken en heb je er morgenochtend echt geen vertrouwen in hoe het met je konijntje gaat, dan kan je altijd de DA bellen voor overleg! De ervaring op de topics is dat de stress van de eerste uren de middag na de operatie alweer wat 'overbodig' lijkt...

Ik hoop dat je wat aan mijn lange verhaal hebt :$

Edit: je kan ook een eigen topic openen als je nog verder vragen hebt, denk dat er dan meer BB leden het zullen lezen en zullen reageren dan in mijn inmiddels bijna 'oude' topic ;)

• Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .