elvira88 Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Heej!Ik had ff een vraagje. Buddy is nogal een pluizig beest, heeft overal veel pluizig haar, behalve aan de achterkant van zijn oortjes. Daar heeft hij vrij kale plekjes. Is dit normaal? Ik zie verder geen rare dingen, beestjes of wat dan ook. Maar het viel me laatst op bij bepaalde foto's die ik gemaakt had.Groetjes Elvira
LindavanBakel Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Hey, Ik ken het, ik heb een zwart konijn en af en toe zie je echt goed dat het niet overal behaard is bij de oren..Of het kwaad kan durf ik niet te zeggen, de mijne heeft het altijd zo gehad en nergens last van.Eerst had ze wel last van luizen, toen ik het spul gegeven had kreeg ik wel het gevoel dat er meer haren zaten. Ik zou gewoon in de gaten houden of het niet erger wordt :yes:
Sherrifke Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Bij mij het zelfde, Sherrif is helemaal zwart en lekker woezelig met haar vacht, maar bij haar oortjes is het wat minder rijkelijk bezaaid, vind het wel schattig uit zien en heb ook niet het idee dat dit onnatuurlijk is.
elvira88 Geplaatst: 17 juni 2009 Auteur Geplaatst: 17 juni 2009 ja ik dacht zelf ook niet aan iets ergs, de huid eronder ziet er normaal uit, geen mijt, heb de rest van zijn pluizenvacht ook goed bekeken, maar niks te bekennen. Verder is het ook een super levendig konijn als hij los loopt, eet goed, drinkt goed. Poept goed. Ik hou het wel in de gaten maar vind het wel een geruststelling dat hij niet het enige konijn met minder pluizige oren is
Mendi Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Bailey had een poosje terug ook een kale plek bij allebei z'n oren (zie foto)Zowel waar je het op de foto ziet, als aan de onderkant van de oren, zegmaar waar ze aan het hoofd vast zitten. (ja beetje dom uitgelegd, maar weet niet hoe ik t anders moet zeggen )Maar dat is gewoon weer aan gegroeid :yes:
Johanna9 Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 hier is dat ook zo met mijn z/w konijntje, altijd al zo geweest
wupsie Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 bij gijs is het haar bij de aanhechting van zn oren ook wat minder vol. eigenlijk is dat bij alle hangoortjes die ik zie ( in de winkel) zo
Aanbevolen berichten