Sannie3003 Geplaatst: 15 juni 2009 Geplaatst: 15 juni 2009 Hallo,Ik heb sinds 6 jaar 2 konijntjes bij elkaar zitten zijn allebei gecastreerd en waren elkaars beste vriendjes. Nu sinds kort zit billy achter jessy aan en plukt aan de achterkant. Waardoor hij kale plekjes krijgt. Is dit gewoon gedrag of kan het zijn dat jessy ziek is en daarom afgestoten wordt? Jessy is onrustig, met kammen normaal zit hij vrij stil en rustig. Normaliter staat billy op nummer 1 en jessy is nummer 2. Oja poepen en plassen gaat goed. Met eten is billy altijd als eerste bij het eten als hij klaar is mag jessy gaan eten.Wie kan mij helpen, en heeft advies of weet wat het kan zijn.
max Geplaatst: 15 juni 2009 Geplaatst: 15 juni 2009 allebei gecastreerd.. zijn het beide mannetjes?.. dat kan namelijk altijd een keer mis gaan, aangezien het niet de meest ideale combi is...
boukje Geplaatst: 15 juni 2009 Geplaatst: 15 juni 2009 miisschien dat een van de twee toch iets mankeert en dat de ander dat aanvoelt. Hou ze maar goed in de gaten. Ik denk zelf, dat als ze al 6 jaar samen zitten, het niet zomaar mis gaat, omdat het mannetjes zijn. Ze zijn door de jaren heen, elkaar echt wel als maatjes gaan zien.
Aanbevolen berichten